yalancı bahar, aldatıcı kış güneşi, daha hayal mi,gerçek mi olduğunu anlayamadan, her an savrulmaya hazır, gelincik yaprakları gibi bir şeymiş sahte sevgiler.. yalanların en süslü ilkbaharı.... Bilmezdim ben, Sevgilerin de sahte olabilecegini, Oluyormuş meğer...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sahte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sahte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgilerin sahte olabileceğini düşünmeyenlerdenim. Tabi tartışmaya açık bir görüş Kalplerin sevgi dokunağını koruyamadığı savaşında mağlup olduğu ve sonucun da ise bambaşka bir düşünce ile karar aldığı verdiği uyguladığı düşüncesindeyim. Bu savaşta mağlup olan yürekler sahte mi şimdi ?
Bambaşka bir şiir daha sevgili kalemdaşım nacizane görüşümü yazdım düşüncem böyle Kutlarım kalemini sevgiler, Saygıyla
Kalplerin sevgi dokunağını koruyamadığı savaşında mağlup olduğu ve sonucun da ise bambaşka bir düşünce ile karar aldığı verdiği uyguladığı düşüncesindeyim. Bu savaşta mağlup olan yürekler sahte mi şimdi ?
Bambaşka bir şiir daha sevgili kalemdaşım nacizane görüşümü yazdım düşüncem böyle
Kutlarım kalemini sevgiler, Saygıyla