Gökten yere damlayan asi ruhlu yağmurun Yerden boylanan buğday yetişiyor sessizce Toprak karıştırıyor suya rahmet tohumun Anlamsız kesişir mi yaz bitişiyor sizce...
Derenin sularında yüzen küçük kırlangıç Kıyıya yaklaşıyor meleklere estikçe Topluyor kırdan çiçek sonbahara başlangıç Selden çer çöp tomurcuk yuvayı has kestikçe
Buğulu yaş gözlerle terletiyor yakarış Çığlık atıyor yalnız bulutlara baş çakar Şenleniyor ruhları aşık gözlere bakış Çiğdem gibi nazlanır içten secdeye bakar…
Su kenarında iki ak papatya ağlıyor Yaprakları saymayan aşıklardan muzdarip Mevsim kışa dönüyor kalpler hüzün bağlıyor Serseri rüzgarlara şarktan estikçe garip
İnan hissetmiyorum takatsiz şu halimi Kardelen gibi kışa hasret geçiyor ömrüm Yer kabuğu çatlıyor mizana has dilimi Mesafesiz aşklara yelken seçiyor ömrüm
Murad ediyorum ki dağ yamacında meltem İçime kar serpiyor soğuk çatlatan rüzgar Dalganın sessizliği vuruyorken haz etmem Şimalden kopup gelen soğuk patlatan rüzgar
Baharı çayına kat ömrüne nasipse kuş Kekik kokularına adanmıştır özlemim Gece karanlığına dalmış nazlı kara düş Nevbaharda tekrardan buluşalım elemim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çiğdem gibi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çiğdem gibi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gayret takdir edilecek noktada ..şiire aşkınızı gördüm ..bakın bir teklifim var
konuyu siz seçin toplamı altı kıta olacak şekilde bir sizden bir benden şiir yazalım hemde şiir ödevimiz olsun olmaz mı Yusuf kardeşim. Sonra sayfanızda yayınlayın. Hem eksiklerimiz de görürüz . Her adım daha iyiye daha güzele sonrası kusursuz şiirlere ..dilerseniz .
Gerçekten güzel bir şiir olmuş.zevkle okudum.kafiye, düzen,kurallar benim için hiç önemli değil.şiir okuduğun da lezzet vermeli .işte bu öyle olmuş.tebrikler hocam saygılar sunarım
Cemile Ülkü tarafından 1/7/2019 10:46:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Baharı çayına kat ömrüne nasipse kuş Kekik kokularına adanmıştır özlemim Gece karanlığına dalmış nazlı kara düş Nevbaharda tekrardan buluşalım elemim.
Harika... Bu kalemden umutluyum demiştim öyle de olmuş. Çapraz kafiye ile yazılmış dört dörtlük bir şiirdi. Dilerim hep böyle de devam eder . Yüreğine, kalemine sağlık. Gönül dolusu tebriklerimle. Saygıyla...
Su kenarında iki ak papatya ağlıyor Yaprakları saymayan aşıklardan muzdarip Mevsim kışa dönüyor,kalpler hüzün bağlıyor Serseri rüzgarlara şarktan estikçe garip. İşte yine çok güzel bu şiiri okurken,buna ben nasıl yorum yazarım diye düşündüm...çok zordu hocam.saygılar.
Tabiattan dem vurarak ve son derece de doğru gözlemlerle iç dünyanın yansıtıldığı, müthiş dolaylamalar içeren,usta işi bir çalışmaydı.Kutluyorum üstadımı.Saygı ve esenlikler dilerim.
Allah razı olsun, Gönlünüze Feyz verdiyse ne mutlu bize, Allah okuyan gözlerinize beğenen yüreğinize sağlık üstadım. Rabbim Her daim hak yolunda yazmaya güç versin. Selamlar...
...Olmasın kötü bir kelam .....İyilik yazsın her kalem .......Dost dosta versin bir selam .........Muhabbet yazsın kalemler ---------------------------------- ___Hoca Ahmet Yesevi’den _____Mevlana,Yunus Emreden _______Hacı Bektaş’ı Veliden _________Itri’den yazsın kalemler ----------------------------------------------------
=Muhabbet ve Hakikat yazan ===Bu usta kalemi ve güzel şiirini =====Tebrik ediyorum
=======Kaleminiz susmasın =========Değerli ÜSTADIM ===========Her daim muhabbet ve hakikat yazsın
Huzur şiirdedir…
_______________________________Saygı ve selamlar..