Zulüm insanlık suçu, zalime nefretim var, Kardeşim ezilirken ben gülebilir miyim? Müminler arasında örülmüş gizli duvar, Şu aciz halim ile ben kırabilir miyim?
Darağacı kurulmuş mazlumlar sıra bekler, Kurşunlarla can verir yeni doğan bebekler, İnsandan uzun yaşar küçücük kelebekler, Bunca yaralı gönlü ben sarabilir miyim?
Ya Rabbi, zorbaları kısa zamanda def et. Zalimlerin topunu Kahhar isminle kahret.
Dünya saltanatına vicdanını satan var, İnsanları doğrayıp, kör kuyuya atan var, Mazlum can çekişirken yan gelip de yatan var, Etrafım kuşatılmış, ben yarabilir miyim?
Kölelik bitti sanma, paranın kölesi çok, Kimi ot kökü yerken, kimisinin karnı tok, Yaralı yüreğime her gün saplanır bir ok, Acılar içindeyken ben durabilir miyim?
Zalimin karşısında müminleri saf, saf et. Zalimlerin topunu Kahhar isminle kahret.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZULÜM HER YERDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZULÜM HER YERDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zulüm her kime yapılırsa yapılsın içimizi sızlatır. Zalim de her kim olursa olsun öfkemiz kabartır. Irk ve din ayrımı olmaksızın zalimin karşısında, mazlumun yanında olmak insanlığın bir gereğidir diye düşünüyorum... Ayrıca değerli yorumunuz için çok teşekkürler, sağlık ve esenlikle kalınız...
Gönül dostu; Dileğim Şiiriniz ve yürek sesiniz daima kutlu ve mutlu olsun... Şiirsiz sevgi olmaz… ...........................................Selam ve saygılarla..