Dayandık yine son gününe yılın Dayandım yirmibir yıldır Geceli gündüzlü çilesi yumak yumak Aralanmayan zulmüne ayrılığın
Cennetiyle cinneti Cehennemiyle minneti Çıldırmaya ramak düşlerin En yüksek geriliminden geliyorum, Zamanda geriliyor, Geriliyor geriliyor, geriliyorum(?) Kopup, fırlayıp gidiyorum bir anda Yüreğimden ateşlenmiş bir roket Ateş topu bir gülle Boşluğunda uzayın Uyduca yollanıyorum sana
Öyle zaman oluyor ki Işığında yandığımın Issızlığında Bir kuyruklu yıldız gibi Hüznün ile donduğumun Farkında bile değilim Seni ararken Sen olup delirdiğimin
Sen gece düşlerinin merasında Sen camdan mekan Saydam yüreğimin serasında Gözümden sulanıp Yüzüne çiy düşen gönülgülüsün
Sen gökte dolunay Kırlarda delifişek tay Yayıl gönül ovasında Doyur tüm arzularını Yeni Yılın kutlu olsun!
Tükendi tükenmez kalemler Tükendi tükenmez sanılan elemler Tükendi yandı söndü Küle döndü âlemler Sen kaldın tükenmeyen Tükenen ömrün içinde Gidip de dönmeyen...
Ne kaldı şunun şurasında Bir ay sonra doğum günün; Sevdayla büyüsün düşlerin Çoğalsın tomurcuk güllerin Sevdiklerin ile bir arada ol Sağlık mutluluk para da bul
Tükenmesin ümitlerin Yanıp sönen havai fişekler gibi Bakıp maziye bencileyin Pişman olma eşekler gibi.
Şaban AKTAŞ 30.12.2018- 14.36
SÖZCÜKLERİN DANSI
O an öyle bir bakış baktın bana Ay gibi gül yüzün güneşe ayna Kâlbimde gözlerin güneşe döndü Bir gönül ışığı bütün cihana
Bir kıvılcım bile yakar ormanı Gözbebeklerinde aşkın fermanı Elin merhem her bir derdin dermanı Aşk ile adadım kâlbimi sana!
Ölümsüz bir aşk bu sonsuza değin İçindedir hayat gül çekirdeğin Kabrime gül dikin bir dalın eğin Eğin türküleri gülümden yana!
Noktalar virgüller ünlem kesmeler Aşkın imlâsıdır bütün susmalar Dara çekip beni güle asmalar Sözcüklerin dansı d/ilimden yana!
Şaban Aktaş 30.12.2018
NÖRONLAR
Yapı taşları, genleri benliğimizin Nöronlar bizim internet ağımız, Dünyanın en yüksek hızlı En ince dijital kablosu Göze görünüp Elle tutulamayan hayâl tablosu En yüksek gerilim, içimdeki cız Ark yapması düş tellerimin Gözle gönülsevdası Rüya gibisin aşkım Sen enerjiye dönüşen Soyut somut emir komuta zinciri Yüzü şen, gülü şen güzel kız, Kozası gibi ipekböceğinin Beynimin hartdiskini ışıkla ören Ateşböceği gözlerin Senin ile dokundu tel tel İlmek ilmek düşlerimin ipek ağları Senin halin ile kaplı gönül dağları, Yedi dağın çiçeği Gönlümün gözbebeği Gül yüzünde güneş gibi Ufkumda gezinen ışıl ışıl Kıpır kıpır yıldızlı bir çift aşk böceği...
Şaban AKTAŞ 30.12.2018 -11.25
Şaban Aktaş, yeni bir fotoğraf ekledi. 19 saat · GÜLÜMSEYEN ESİNTİLER :)
YAPI TAŞLARI
Kim kim,ne ne Kim nereden bilsin Sorar ise birisi Ben Kim’im mi desin, Hayır, bir, dediğine İki yediğ’ne bakıp söylesin; oturdu mu gediğine?!
Söyle şimdi sen nesin; İnsansın değil mi Ya da yediğin besin Eti seven etçil Otu seven otçul Beni seven bencil;; Tü Allah seni Neyler’se eylesin?!
Nasıl ise küçüklüğünde Ne yiyip geliştiyse beden Onu istiyor büyüdüğünde Öylece sürüp gidiyor Beslenmede alışkanlıklar..
Yediklerin yapıtaşların!
İçten gelen esin, Dıştan gelen besin Rahat bırakın herkesi Canını istediğini yesin!
Bazan peşin, bazan kart Bazısı yumuşak bazısı sert Bedene disiplin şart Kim ne halt yerse yesin Sonunda cart; Tahtalıköye git bak Topraktan gelen toprak Yapraktan gelen yaprak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.