Sana hiçbir kötü söz söylemedim Çaresizce çekip giden sen oldun Ne’deyim ardından söz bulamadım Sağım sen solum sen önüm sen oldun
Elim kolum bağlı naçar mı naçar Sevgi deyip geçme ç/ok dertler açar Ağlayıp sızlasam ele ne geçer Aşk ile ibadet yönüm sen oldun
Bir an bile düşmez gözümden gözün Her ne yana dönsem önümde yüzün Dört mevsim bahardı senin gülyüzün Hem doğum hem ölüm günüm sen oldun
Seni kâlbe yazdım unutma beni Ben de, mümkün değil, unutmam seni Başka hiçbir aşkla denk tutmam seni Dört kitaptan sonra dinim sen oldun
Şaban AKTAŞ 28.12.2018 - 20.59
Şaban Aktaş 22 saat · ÇOK ARADIM SENİ?!
Günlerdir aç susuz ve uykusuzdum Aşk fırtınasına tutuldu dilim Seni düşündükçe eridi tuzum Çok aradım seni yoktun sevgilim
Sanki bir sahrada yürür gibiydim Nere baksam seni görür gibiydim Her adımda bir kez ölür gibiydim Çok aradım seni yoktun sevgilim!
Hasretinle bağrım yakan sen idin Sel olup gözümden akan sen idin Çekip gittin diye çok mu sevindin Çok aradım seni yoktun sevgilim!
O daracık mekan sen varken hoştu Geldim yoksun içten akan sel coştu Oturduğun masa koltuk bomboştu Çok aradım seni yoktun sevgilim!
Kimi batar çıkar kimisi yüzer Her önüme çıkan kuş beni süzer Ayrlılık her canı üzmez mi üzer Çok aradım seni yoktun sevgilim!
Şaban AKTAŞ 28.12.2018 - 02.36
Şaban Aktaş, yeni bir fotoğraf ekledi. 27 Aralık, 23:13 · GÖNÜL BAĞLARINA DOKUNMA!
Dokunsa dilime dilin dudağın Dağıtırsın beni sen darmadağın Boşlukta bulurum tüm bedenimi Değmesin dokunma o gül yanağın!
Korkuyorum senden alırsın beni Bir dünya verirsin bana yepyeni Neredeydin gülüm ezelden beri Her an intifada gör gönül dağın!
Gökte ay güneşe uzaktan bakar Sürecek ayrılık mahşere kadar El değersem sana kıyamet kopar Ek biç cennetinde bu gönül bağın!
Aşkı Tanrı, aşk da onu yarattı Yok etti kendi özünü arattı Altı ateş sanki üstü sırattı Cehennem misali kor yanardağın!
Fıratı Sırat’ı geçtim de geldim Aşk ile narını içtim de geldim Bir yanardağ idim göçtüm de geldim Hem külü hem gülü vardır bu/dağın!
Aktaş deyip geçme kirece döndü Kireç deyip geçme ilaca döndü Aşk tüten başında kaç baca söndü Küllerinde güller açan bu bağın!
Şaban AKTAŞ 27.12.2018 - 23.20
Şaban Aktaş 1 saat · TUĞBA D/ALLARI
Kaktüsten bir meyve kopardım yedim Canıma can oldu dikenli daldan Dışı diken dolu; olsun be dedim İçinin farkı yok bir kaşık baldan
Her güzel çiçeğin dikeni var mı Gülü sevip, hasret çekeni var mı Diken gülü korur kâlbe batar mı Desem aşkım belki anlarsın halden?!
Bu aşk büyük dev bir kaktüs ağacı Gün batar ufukta gül diker acı Gecede yıldızlar gelinlik tacı Tu(ğ)ba’nın meyvesi kopar mı daldan?!
Tu(ğ)ba’nın dalları yıldız çiçeği Işıl ışıl gözler ateşböceği Ateştir aslımız aşkın gerçeği Suya düşen cemre ibrişim şaldan...
Şaban AKTAŞ 28.12.2018 - 22.46
YOKTUR AŞKTA İHANET
Nasıl ki kaos bitti, boşluğunda uzayın Yepyeni bir düzen kuruldu Gökyüzünden kayan bir yıldız gibi indik Düştük yeryüzüne Ayağımızı yere bastık Yaşam başladı Tıpkı yaşadığımız an gibi Dünyaya geldiğimize sevindik O an da öyleydi ’Big Bang’ idi senin benden kopman İçten bir büyük patlamayla mümkündü ancak Demek ki sımsıkı bağlanmıştım sana En yakınındı seni tutup sürükleyen Sonrası darmadağın Kül olup savrulmaktı yana yana...
Her şey ne kadar çok ve ne kadar uzun Ne kadar sonsuz Dile kolay bütün bunlar Şimdi anımsadıklarım Bir beyaz kâğıtta bir beyazgül Basmam tuşlarına klavyenin Tuzluca bir tortusudur ömrümün Genlerine yazılıyor her şey insanın; İliğimize işliyor sıcaklığı aşkın Başka hiçbir şeyde yok bu yakıcılık Derdi de dermanı da içinde Aşk ateşli bir hastalık ve hastabakıcılık, Aşkın ruhu sağaltan dili var Ne sihirdir ne keramet Gülüm, beni yakmaya devam et Yoktur aşkta ihanet...
Şaban AKTAŞ 28.12.2018 - 21.53
Şaban Aktaş, yeni bir fotoğraf ekledi. 27 Aralık, 18:45 · KÖTÜ SÖYLEME!
Her insan nasılsa öylece güzel Güzelsin de sakın çirkinsin deme İnsan canı eli diliyle üzer İyi şeyler söyle kötü söyleme!
El yarası geçer dilinki geçmez Kemiği yok dilin kendi yön seçmez Dile yön verirsen ağzını açmaz Aklını kullan da kötü söyleme!
Aklın fikrin kötü düşle mi dolu Kötüden fayda yok, bırak o yolu Mevla yarattıysa sen gibi onu Sev onu da sakın kötü söyleme!
Sordun mu kendine kim yaratanın Anan mı baban mı kim verdi canın Her sabah ufkunda ağaran tanın Saygı duy doğana kötü söyleme!
Şaban AKTAŞ 27. 12.2018
HAYAT
Hepimiz ayrı bir parçasıyız O en büyük yapboz oyunun İrili ufaklı her şey, Aklına gelen her nesne Nasıl dağılmış ise çevrene Dağılmış öylece Bir büyük patlamayla Sonsuz büyük evrene...
Bak güneşe ay’a Takımyıldızlar, gökadalar Boşlukta yer bulup Yerleşmiş fezaya, Sanma ki hep öyle kalacak Sürekli kayma var Biri var olur iken Bir diğeri yok olacak Böyle sürer hayat ancak
Akasmaya benzer yıldızlar Portakal ağaçlarına Çiçek çiçek, dal dal Meyveden tohuma duran Vakti gelince düşen Yeni yerine yerleşen...
Şaban AKTAŞ 27.12. 2018 - 17.18
Şaban Aktaş 27 Aralık, 15:22 · HAVAYA BAK!
Sabah nasıldı şimdi nasıl Nereden nereye Dağıldı bütün bulutlar Vakit öğleden sonra Yine günlük güneşlik Eskisinden eser kalmadı Fakat rüzgârın şiddeti Daha da arttı Fırtınalandı ortalık Sert bir kuru poyraz Sallanıyor kapı pencere Eğilip doğruluyor dallar Bugün kırılır bu camlar ya Haydi hayırlısı bakalım Ne varsa yaprak gazel Savruluyor yerden yere İyi gününde değil Antalya!
Şaban AKTAŞ 27.12.2018- 15.15
Şaban Aktaş 27 Aralık, 14:01 ·
YUNUS YAŞAR’A
Sordum, senin o Deli dediğin deliye ?! Peki, sen söyle bakalım Aşk nedir?! diye
-Öyle soru sorma bana Soracaksan şöyle sor Sen niye delirdin?! diye; Ben kafamı çok yordum!..
Git başımdan haydi Biraz da sen kafa yor, Aşkın yok ise yanında Olmuyor, olmuyor, olmuyor...
Şaban AKTAŞ 27.12.2018
ÇETREFİL
Kimi insanda ağız var, dil var Kokususu mis Dudak var Bin çiçekli süzme bal Kimi içinden pazarlıklı Ağzı çenekli Kokusu çekilmeyen pis Güzelavratotu Çetrefilli Belladonna, Kimi dikenli dal, palmiye, Dişbudak var, hasretim uzun Dilimde tuzun Gülde diken dal niye?!
Şaban Aktaş 27.12.2018 - 12.26
Şaban Aktaş 27 Aralık, 12:00 · AYNASI ÇUKUR
Kulak ver sesime Aynası çukur adam Dinle beni kardeşim Sen istemesen de Şiirim seni oyacak Dağıtacak selim seni Kıyısına koyak koyak!
İlham alıp Su yüzünde aynadan Dönüp aynana "Bu ne biçim adam?" Diyeceksin, İşte o zaman aynına Kendin tükür adam!
Şaban AKTAŞ 27.12.2018 - 12.00
KÜLLÜK
Kimler geldi geçti Kim, ne kaldı geriye Bu dağ Güllük Dağı değil Küllük dağıdır Savrulan Benim külüm Bir öteye bir beriye...
Şaban AKTAŞ 27.12.2018 - 11.37
Şaban Aktaş, yeni bir fotoğraf ekledi. 26 Aralık, 20:31 · CÜRÜM
İhaleyi kapan yükünü tuttu HES yapayım derken suyu kuruttu Din iman diyenler halkı uyuttu Her birinin ayrı kaç cürümü var?!
Yalan dolan gaspla oyu kaptılar Halkı hiçe sayıp Hak’tan saptılar Hepsini göz göre göre yaptılar En başta başa sor kaç cürümü var?!
Hakkı adaleti hiçe sayan var Fırsatı ganimet bilip soyan var Malına mülküne göz mü koyan var Bak hele bakanın kaç cürümü var?!
Dağ taş koyun kuzu kuşun yurduydu Kayalar kesildi suyu kurudu Bozbulanık seller aldı yürüdü Kaç çiftçinin köyde kaç harımı var?!
Arı bal yapamaz çiçek kalmadı Çiçek döl atamaz böcek kalmadı Gözü kapalı hırs; gerçek kalmadı Aç gözlü insanın çok cürümü var?!
Şaban AKTAŞ 26.12.2018 20.02
Bedenimden bir parçaydın Kopman senin büyük hasar Can kırığı bin parçaydın Artçı şoklar beni basar
Şaban AKTAŞ 26.09.2018 - 01.06
YÜKSEK GERİLİMDE AŞK
Sana yaza yaza boynum tutuldu Fıtık olur isem nedeni sensin Ense kökümden bir ağrı oturdu Gel okşa eğ’nimi merhemi sensin!
Hoşuna mı gitti niye gülersin Sen adamı ipe çeker gerersin Sebep ben değilim delisin dersin Deli isem bile delirten sensin?!?!
Etme gülüm germe beni bu kadar Bu yüksek gerilim dünyayı sarar Yer yarılır birden dağlar da yanar Sen ateşten cin mi, peri mi nesin?!
Bak tepemde yine cinler dolanır Başım bir hoş, nevrim döner dolanır Aşk ile ateş bu tende sınanır Bütün düşün dünyam evrenim sensin?!
Şaban AKTAŞ 26.12.2018
Şaban Aktaş, yeni bir fotoğraf ekledi. 25 Aralık, 19:19 · MONOLOG
Saat yediye on var Yaktım altını düdüklünün On dakikada kaynar Etini pişirdim zaten önce Sebze 18 dakikada pişer Yap bakalım bir ayar...
Dalıverir insan unutur; Dalmaz mı dalar Tencere habire kaynar Kur bakalım alârmı, Ondokuz Onsekiz Akıllı telefon Tam vaktinde Saniyesi saniyesine Çalar mı çalar; İşte bu iş bu kadar!
Kaç kez dalıp gittim Ocakta sütü taşırdım, Ekmek kızartırken tavada Yandı gitti kömür gibi; Şairde kafa mı var Ak’lı ya suda ya havada...
Şaban AKTAŞ 25.12.2018 - 19.19
Şaban Aktaş, yeni bir fotoğraf ekledi. 25 Aralık, 18:01 ·
ÇEKİLİŞ
Bu puştlar değil mi derde garkeden Coniler gidecek var mı farkeden Hem önden verdiler hem de arkadan Daha gitmeyip ne yapacak coni?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖNÜM SEN OLDUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖNÜM SEN OLDUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.