(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S'ONSUZ MUTLULUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S'ONSUZ MUTLULUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zormuş, Hem de ne zor. Dünyamı Işıkların aydınlatıyormuş . Hatırlarmısın Bir defasında da Sen bana, "Ne zaman geleceksin?" demiştin. Şimdi anlıyorum Neden sorduğunu şimdi anlıyorum.
Ben seni bırakmam, Bırakamam. Rahat ol sen Ama lütfen Bir daha giderken Işığının birisini yanık bırakmayı unutma.
Gittiğin yerden Bana mektup yazmayı da unutma. Ve Gördüğün güzellikleri de Anlatmayı unutma.
Kalplerimizi Birbirimize Emanet ettiğimize göre, Uzak olmamızın Hiç bir önemi yok. Her ne kadar Yeni yıla ayrı yerlerde girsekte, Nasıl olsa Sen bende Ben sendeyimmm ......
HASAN ÇAPRAZ tarafından 12/30/2018 10:13:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
HASAN ÇAPRAZ tarafından 12/30/2018 10:15:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Işıksız kaldım,
Etrafımı göremiyorum .
Keşke yanık bıraksaydın
Işığını odanın.
Zormuş,
Hem de ne zor.
Dünyamı Işıkların aydınlatıyormuş .
Hatırlarmısın
Bir defasında da
Sen bana, "Ne zaman geleceksin?" demiştin.
Şimdi anlıyorum
Neden sorduğunu şimdi anlıyorum.
Ben seni bırakmam,
Bırakamam.
Rahat ol sen
Ama lütfen
Bir daha giderken
Işığının birisini yanık bırakmayı unutma.
Gittiğin yerden
Bana mektup yazmayı da unutma.
Ve
Gördüğün güzellikleri de
Anlatmayı unutma.
Kalplerimizi
Birbirimize
Emanet ettiğimize göre,
Uzak olmamızın
Hiç bir önemi yok.
Her ne kadar
Yeni yıla ayrı yerlerde girsekte,
Nasıl olsa
Sen bende
Ben sendeyimmm ......
HASAN ÇAPRAZ tarafından 12/30/2018 10:13:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
HASAN ÇAPRAZ tarafından 12/30/2018 10:15:29 PM zamanında düzenlenmiştir.