(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sarıkamış Destanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sarıkamış Destanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek yarasıdır Sarıkamış ciğer sızısı, yüz yıldır Türk milletinin bağrını yakan bir bir yangın olarak devam edecek. Duyarlı yüreğimize gönlünüze sağlık tebrikler güzel bir eser olmuş
Sarıkamış şehitlerini ve bütün şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyor, aziz hatıraları önünde saygıyla eğiliyoruz. Vatan onlara minnettar. Duyarlı gönlünüze sağlık. Değerli ve çok güzel dizeler. Tebrik ederim. Saygılarımla...
Koşarak gelmişlerdi yurdun dört bir yanından Şüphe edilirmiydi civanların kanından Emir demiri kesti, oldu onlar canından Doksan bin ocak söndü, acıları taptaze....
****
Ayağında potin yok çantasında ekmeği Çoğusu aç dondular yiyemeden yemeği Yoktu onlara o gün yardım eden kömeği O günler sanki dündü, acıları taptaze....
****
Günlerce yol aldılar aç susuz ve yatmadan Ölümüne koştular kaşlarını çatmadan Zemheride dondular tek bir mermi atmadan Kaderleri o gündü, acılar taptaze.....
MEKANLARI CENNET OLSUN...
İlk emir OKU ile başlar…
......................................... Saygı ve selamlar..