-Bahar meltemidir içime dolan Baharım geçtikçe hazan olan Hazan günlerinde gözlerim yandı sende Verdiğin bu ateşe susadı gönlüm-
Pervasızca sevmişti bu gönül seni Kapattım gözlerimi dinledim. Evvelâ bahar ıtırı geldi yüreğime Yeşil kokuyordu, temiz kokuyordu ve gül... Raz-ı dil idi yüreğime akseden ödül Sözlerim pürhülya , gözlerimi açtım semâya Ahenktar bulutlar vardı sana adanan An-be-an doluyordu gözlerime Bilir miydin yeşil gözlerinin ardında saklandığımı, efsununa giriftar şiirler yazdığımı ?
Sesin; ellerinin altındaki tamburun ürkekliği, Yele ney’in uğultusu karışmış : zarif ve naif Doğanın içinden gelen bir müsiki Bense meşrebimden ayrılmış gönülüm sadece Yüreğim asûde , bir lahza da olsa kalsam gözbebeklerinde Dinlesem sesini, görsem gözlerini, çeksem içime bahar meltemini.
Mukaddes bir aşktı sana adanan : emsalsiz , derunî , namütenahi Nihayetsiz bir sabırla özledim seni Baharım hazan günler ardalanırken Baharına tutukluyum gözlerine mesken Duyar mısın hicran yarası sırlı yaprakların düşerken ? Melal nehri akıyordu gözyaşımdan sebeplenen
Bulutlar kararıyor gökyüzünde ezâ bestesi, Dünyam oldu derbeder bir müsikî Ve günler geçti derin sükunetin ardından Dinledim ince bir hayal gibi sesini Bildim rüzgarın uğultusundan seni Anladım gözlerinin içinden beni sevmediğini Olsun... Neticede hazandan sonra bahar yeşerecek Senin cânânın olamasamda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHAR'DAN BAHARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHAR'DAN BAHARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyar mısın hicran yarası sırlı yaprakların düşerken ?
Duygularima tercüman oldunuz
Saygilar