İki devlet bir millet, aynı can aynı kandan, Karanlık aydınlanır güneş doğunca tandan. Seve seve geçeriz bu yolda biz de candan, Azeri dediğimiz Türk’tür Türkün özüdür, Turana giden yolda alınlarda yazıdır.
Bir olmak, iri olmak, diri olmak tek erek, Açmış ağzını bekler zehir kusan engerek. Balyoz gibi vurmaya tek yumruk olmak gerek, Azeri dediğimiz Türk’tür Türkün özüdür, Turana giden yolda yüreklerin közüdür.
Kırım, Kafkas ağlarsa, Tatar, Karabağ ağlar, Uygur, Balkar, Dağıstan, Altay karalar bağlar. Bu yarışta bayrağı yere düşürmez sağlar, Azeri dediğimiz Türk’tür Türkün özüdür, Turana giden yolda söylenen son sözüdür.
Kazakistan, Türkmen’i, Özbek’le Kırgızistan, Yavru vatan Kıbrıs’ım, kardeşimdir Türkistan. Ana vatanTürkiye ilçem ise Elbistan, Azeri dediğimiz Türk’tür Türkün özüdür, Turana giden yolda baharıdır yazıdır.
Siz biz diye ayırmak düşmanın baş görevi, Kenetlenip birlikte yenmeliyiz o devi. Mahir’im isterim ki, şen olsun Türk’ün evi, Azeri dediğimiz Türk’tür Türkün özüdür, Turana giden yolda Türk’ün iki gözüdür.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ DEVLET BİR MİLLET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ DEVLET BİR MİLLET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
_____________________________________Selamlar