Bir göz odada, tahta kapılı asma kilitli… Zemin siyah beton, buz gibi asi tenli… Yatak sert tahta bile ondan daha enli… Titretir bedeni soğuk cezbemi! yoksa…
Kapı menteşelerinin yağsız gıçırtısı… Kimsesiz evde yalnız vücudumun ısısı… Ruhum da çıkmış duyuluyor lakırtısı… Nefesimden akan ruhum mu yoksa…
Ayakkabımda soğuktan olur demirim… İplerinin buzunu da çözmez nefesim… Son damlasını yaktığım gazlı ocağım… Yazacak kalemde mürekkebim yoksa…
Ruhum sanki çıkıyor kolumdan dışarı… Halden hale girmişim yalnızlığın kanıtı… Rüyamda da görmüşüm zaten bu yanıtı… Rabbim! mısralardan akan kanmı yoksa…
Örümcek ağları benle dalga mı geçiyor… Resulüme siper olmuş gözden kesiyor… Her anda nadide ipekten kumaş dikiyor… Sessizliğinin yalınlığında dostum yoksa…
Mercimek kadar beyni ile dalga geçiyor… Tavandan alnımada tık tık su damlıyor… Sessiz şu bedenden bak neler kaçıyor… Hu hu! benden başka biri mi var yoksa…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOĞUK CEZBEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOĞUK CEZBEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Kutlu ve hayırlı olsun "SOÜUK CEZİBEM" isimli şiiriniz... Şiir güzelliğin aynasıdır… ....................................... Selam ve saygılar..
kutlarım şair arkadaşımı
selam ve saygılarımla