Nerede kaldı senin sevdan? Ne yazım oldun ne baharım Hep karakışları yaşattın Sonbaharı örttün üzerime Yetmedi mi bunca acı keder Doymadın mı? Hazan yeli gibi hüznü üzerime savuruyorsun Parmaklarım nikotin Bedenim hüzün kokuyor Nerede kaldı senin sevdan? * Gözlerime sis perdesi indi Saçlarım karlı yüce dağlara nazire yapar Kafam dumanlı Yüreğim parçalı bulutlu Yoruldum artık sana sevdamı anlatmaktan Dilimde kalmadı ne bir sözcük Ne de bir kelam Uyuştu adeta dönmez… * Çok değil Bir tutam mutluluğa yelken açmıştık Senin bana verdiğin acı Yaşarken öldürdün Döktürdüğün hep gözyaşı Gözpınarlarımdan akan kin ve nefret Yüreğim kabarıyor engin denizler gibi Çığlık çığlığa ediyor feryadı figan Hani nerede kaldı senin sevdan? * Sevdalar gezintiye çıkmış başka tenlerde Senin sevgi adaletin nerede Ar namus haya hepten çökmüş İkircikli sevdalarda yalan dolan baş tacı olmuş Söyle! Nerede kaldı senin sevdan? * Her yürek sevemez sevgiyi bilmez Aşklar yalan olmuş, yalanlar da ilacı Unutma! Zulüm ile abad olanın, akıbeti berbat olur Elbet bir gün eden ettiğini bulur Gitmekle kalmak arasında ikilem yaşıyorum Aşk, bir kişinin ikiye bölünmesiyse eğer İki kişilik hayatı küçücük yüreğime sığdırdım Araftayım, gel artık bekletme Nerede kaldı senin sevdan?
Mustafa KARAAHMETOĞLU 01.11.2016 (10.12.2018) Şiirime ses olan sevgili kardeşim Muammer BİLİK’e teşekkür ederim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEREDE KALDI SEVDAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEREDE KALDI SEVDAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostu; Sunulan dizelerle, Gönüllerde doyumsuz bir şiir meydana gelmiş... İlk emir OKU ile başlar… ......................................... Saygı ve selamlar..
Mustafa ağbicim çok güzel yüreginden dökülenler Ben resme de bayildim manzara muhtesem Tabiiki sende Kucak dolusu selamlar gönderiyorum teee uzaklardan...
Sunulan dizelerle, Gönüllerde doyumsuz bir şiir meydana gelmiş...
İlk emir OKU ile başlar…
......................................... Saygı ve selamlar..