Her ayrılık acı, her acı bir iz bırakır insan hayatında!
‘’Hayat devam ediyor oysa. Her şey unutulacak bir gün. Kesin olan bir şey var ki Çok daha yakışıklısını, çok daha güzellini seveceğiz. Ama hiçbir zaman o saf ve temiz duygularla sevemeyeceğiz bir daha…
Başka bir omuzda, O giden için ağlayacak, Başka bir mevsimde, başka bir sevdanın peşinden koşacağız. Yine seveceğiz, yine sevileceğiz… Fakat bir yanımız eksik olacak hep… İstesek de O’nu sevdiğimiz gibi sevemeyeceğiz birini! Ve kimse de O’nun gibi sevemeyecek bizi… Her gelen eksik gelecek biraz, her giden de bize O’nu getirecek az az…’’
. .
Roman
Buğulu bir gün yine Damlalı ve ağlamaklı! Yaz yağmuru değil; Ayaz yağmuru sevgili… Temmuzun son deminde, avaz yağmuru!
Adını bilmediğim balıklar, ılıman sulara göçtü. Kuş sürüleri de geçti üstümden. Mutsuzluktan söz etsem; Kalbim acıyor…
Gözyaşları, nereden gelir, nereye gider? Bilmem! Ama bazı bazı ‘Merhaba’ der, Çoğu kez ise ‘Elveda’ Ve… Nedense, anlaşılmak suskuyu seçer!
Karanlık bir eşkıya gibi çökünce gece… Delirdiğimi düşünürüm ekseriyetle…
İlkel, Kızılderili bir kabilenin, O yaşlı büyücüsü, gelip sizi bulur… Aşkla erimek bir sihirdi oysa! Ten yangısı bir garip buhur… …
Biliyor musun? Bundan sonra kimse, …benim kadar düşünmeyecek seni... Ve hiç kimse de anlayamayacak! Adını, ben gibi hiçbir adam anmayacak, bilesin! Zaman geçerek anlatacak! Zaten, vakti gelince de anlayacaksın…
Acı, sevda meydanlarının amiri! İncinen bir kalbin, olmaz tamiri... Aldanmaksa bir gölgelenmenin zamiridir hep...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Roman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Roman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğimizdeki izlerle ve yüreklerde bıraktığımız izlerle biz olmanın taşları döşenir bir bir.. Bizi biz yapar sevinçlerimiz, mutluluklarımız. Sızılı aşklarımız.. Unuttuk sandıklarımız da kalır aslında, Yarınlarımızda eşlik eder sessiz sedasız bize.. Unutmak diye bir şey yoktur.. İnsan sevdiğini, sevildiğini unutabilir mi.. Dile gelmez, söze gelmez hepsi o..
Çok güzel bir şiirdi Roman.. Yazdıran "İz" ler ve yazan yürek var olsun..
Şiirin güzelliği solmasın...
Huzur şiire güzellikler katmış…
Sevgilerin kucaklaştığı şiir…
...............................................Saygı ve selamlar..