Rüzgârlar esiyor dik dik, göğsüme Bulutlar darlandı, yağmur yağacak Bakışın damlıyor yorgun gönlüme Masmavi gözlerin mahzunlaşarak Sendeki o deniz, beni boğacak…
Kurban celladını seziyor gibi Zehrin damarımda geziyor gibi Gözlerin güneşi eziyor gibi Kirpiğinle kalbim kurşunlanarak Bakışın damlıyor yorgun gönlüme Sendeki o deniz beni boğacak…
Dinmeyen fırtına şimdi çıkacak Yerle gök yarılıp zaman duracak Kızıl kıyametler koptu kopacak Küçük kıvılcımlar yangınlaşarak Bakışın damlıyor yorgun gönlüme Sendeki o deniz beni boğacak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi Deniz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi Deniz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlüne ve duygularına sağlık... Şahane bir şiir okudum… Sevgilerin kucaklaştığı şiir… ...............................................Saygı ve selamlar..
Hoşgelmişsiniz, Gönül bahçelerimiz ruhumuza güzel kokan şiir çiçekleri büyüttüğümüz, eşsiz bir düş sığınaklarımızdır. Koklamasını bilen yüreklere ardına kadar açıktır hep. Teveccühünüze teşekkür ediyorum. Selamlar.
Gönlüne ve duygularına sağlık...
Şahane bir şiir okudum…
Sevgilerin kucaklaştığı şiir…
...............................................Saygı ve selamlar..