Zemheride tir tir titreyen ak bedenimden... Akar buz gibi abdest damlaları çehremden... Alnımın sağ yanından akan billuri nemden... Suratımda oluşuyor hicv gösterir Ruhum!..
Huşu ile gökten akan nurunda buluşan... Salavatı şerifenin derinliğinden coşan... İç huzurun membaından kalbe dolup taşan... Cem olup topyekun bedeni kuşatan Ruhum!..
Alından topuğa çakılmış huzura duran Sabahtan mağribe akkort ayarında basan Ritminde gelen titremeleri kalbinde duyan Akkora bürünmüş naciz cesedimde Ruhum!..
Son yıkanışta son damla şakaktan akar şor! Musalla ihtimaline kadar kefende kor Vecelle senaük duasındadır! durum zor! Kirpiklerinde nem hazır varışın Hak Ruhum!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şakaktaki son damla şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şakaktaki son damla şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Öz ve anlamlı, emek yoğun çalışma olmuş… Tebrik ederim… Şiir iyiliğin anasıdır… ............................................... Saygı ve selamlar..
Saygı değer sevgili dost kalem,güzel,anlamlı ve içten yazılmış şiirinizi,güçlü kaleminizi ve sizi yürekten kutluyorum.Başarılarınızın devamı dileğimle.Tebrik ederim.Selam,sevgi ve saygılarımla..
Sen yaratıldın O ki bulunmaz ruh-i cevher Değerini tartmaz hiç dünyadaki mücevher Sanırsın yalnız toprak insanı yapan gevher Kıymeti çamur değil Ol Haktan gelen Ruhum
Ebedi sanırsın ki dalar yalan dünyaya Kanarsın beyhude hep sarı saçlı hülyaya Ne bâkidir bedenin ne de inan deryaya Kıymetini bil yalınız Hâktan gelir Ruhum......Bekir ÇELİK (Yalnız Şair)
Kalemine kelamına bereket ustam. Gönülden tebrik ederim. Ne güzel bir sesleniş.Selamlar...
Duyarlı o güzel yüreğine ve ellerine sağlık,Dua ve selamlarımla.