Tüm kaliteli asbap’larını giysen... Altındaki son model araca binsen... En lüks köşelerde paraları ezsen... Bilesin ki! son aşkın yalnız kefenin!
Güzelliğinde destansıdır! eminim!.. Sevenlerin seni bırakmaz! güzelim!.. Boy pos; endamın dillerdeki şiirim!.. En son kimle aşkın! bilirsin kefenin!
Unvan; şan, şöhret almış başını uçmuş!.. Dünyalılar! her daim seni konuşmuş!.. Mal hesabını! maliyeciler! tutmuş!.. Son hesapta kim? biliyorsun! kefenin!
Kendini beğenen kibirlidir insan!.. Burnu pik yapmış enaniyeti tavan!.. Gideceği sonu görememiş ayvan!.. Gel bakalım! enaniyet yiyen kefenim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Aşkım Kefenim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Aşkım Kefenim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benlik egosundan kurtulamaz acizdir insanlar her verilen emanettir gaflettedirler. Emanetleri yaratan Yoktan var eden dilediklerine verir.iNSAN ruhu emanet bedende hapis ruh iyiliklere koşar bedende nefsle başı dertte imtihanı en zor olan nefis onu yenerse ne ala.. Ahrete götüreceği iman en büyük servet kalpte iman diğer zenginlikler kimi yangınla kimi sivilceyle ziyan olur... Bazılarına dünyadan kefen bile nasip olmaz bulunmazlar Allah her şeyin hayırlısını versin hakkımızda emanetlere zahire aldanmadan hak yolda huzurunda kulum dediklerinden eylesin inşaallah... Selam ve dua ile.
Yeganem tarafından 12/19/2018 2:48:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Allah rahmet eylesin şehid olmuş yanarak ishal karın ağrısı ateşli hastalıklar vatanını canını canları korurken ,doğum yaparken ölenler.Şehid olur denmekte Allah hayırlısını versin her şeyin. Allah cümlemizden razı olsun. Burada da öğrencimin halı dükkanını soyarken darbeyle baymışlar sonra halıya sarıp yakmışlardı o geldi aklıma. Gencecikti iyi huylu Allah rızasından ayrılmayandı rahmetli .. Allah mekanını cennet eylesin . .Selam ve dua ile..
Gönül dostu; Şiiriniz; duyguların dili, sevgi şelalesinin sesidir... Şiir yaşam biçimimizdir… ...........................................Saygı ve selamlar..
Üstadım dünyeviliği bir güzel dışlıyor tabii ''fena yanlarını'' ama dostum günah işlemeden de tatsızdır dünyalık..şaka..bizlere ilk öğretilen di yarın ölecekmiş gibi ibadet/hiç ölmeyecek miş gibi çalışmak/ eyvallah..kutluyorum güzel şiiri ve Şairini...
Ne versen nefis ister, yetişdiği dir eli Dünyalar senin olsa, gideceğin yer belli Levh-i mahfuzda dır, ahir i ve evveli Sende girecen ora, beyaz giyen kefenim......ishakaras Yürek dilin ebed olsun kardeşim
Emanetleri yaratan Yoktan var eden dilediklerine verir.iNSAN ruhu emanet bedende hapis ruh iyiliklere koşar bedende nefsle başı dertte imtihanı en zor olan nefis onu yenerse ne ala..
Ahrete götüreceği iman en büyük servet kalpte iman diğer zenginlikler kimi yangınla kimi sivilceyle ziyan olur...
Bazılarına dünyadan kefen bile nasip olmaz bulunmazlar Allah her şeyin hayırlısını versin hakkımızda emanetlere zahire aldanmadan hak yolda huzurunda kulum dediklerinden eylesin inşaallah...
Selam ve dua ile.
Yeganem tarafından 12/19/2018 2:48:29 PM zamanında düzenlenmiştir.