Güvenme ey gafil dünya tahtına Kimse bilmez neler düşer bahtına Yaren görünenin yalan ahtına Layık olmasan da öngören vardır Haklıyı haksızı bir gören vardır.
İnsanoğlu fani gelip geçecek Belki son yudumu yarın içecek Ölüm tarlasından acı biçecek Maddiyat yoluna döndüren vardır Ecel defterini bir düren vardır.
Dostmuş akrabaymış yalan olacak Gönül çiçeklerin birden solacak Doymayan gözüne neler dolacak Hapset öldür diye haykıran vardır Tutup can telini bir kıran vardır.
İlkbaharın hazan yazın kış olur Gidişin sevene can yakış olur Anı tezgahına son bakış olur Mevsimin sonunda kar boran vardır Hayat saatini bir kuran vardır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY GAFİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY GAFİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİLGE KİŞİ; Duygu yüklü şiir okumaktan haz ve keyif aldım… Beğendim… Şiir sev, şiir yaz, şiir oku... ...................................... Saygı ve selamla.
İlkbaharın hazan yazın kış olur Gidişin sevene can yakış olur Anı tezgahına son bakış olur Mevsimin sonunda kar boran vardır Hayat saatini bir kuran vardır. Rabbim cümlemize imanla göçmeyi nasip eder insallah..yureginize saglik sevgili şairem.sevgimle saygımla
Okuyalım İlmihali Yazalım Yunus misali Kazanalım her bir kalbi Ol şairlik neyimize -------------------------------- Dertli bir aşık olalım Kalplere ışık tutalım Hakikati anlatalım Susmak bizim neyimize ===================== Okunuşu hoş,manası derin Bu güzel şiiri yazan Ustama En derin sevgi,saygı ve selamlarımla
Dünya baki değil bilmez saparsın Bitmeyecek sanıp kula taparsın Ne yaparsan kendin için yaparsın Kimse görmez sanma bir gören vardır Yüzünü toprağa döndüren vardır...............Bekir ÇELİK (Yalnız Şair)
Baki kalan nedir yalan dünyada Ayırmasın bizi Allah İmanda
Duygu yüklü şiir okumaktan haz ve keyif aldım…
Beğendim…
Şiir sev, şiir yaz, şiir oku...
...................................... Saygı ve selamla.