Geceleri uyuyamam, bazen tutuşurum Sabaha dek boz kırlara, şiirler dikerim Ezelden ebede geçmişlerle, buluşurum Bazen med cezir zamanlardan geçerim.
Sonsuzluğu bekler, yıldızlar kubbede Adı bile geçmez ki, dünyanın o yerde Işıkların karanlıktan çözüldüğü evrede O yıldız senin bu yıldız benim gezerim.
Yarılsın artık bu gök alsın beni dehliz Fecre,hapsolmuşum, manalar dipsiz Baktığım aynalar, kürrelerde yetersiz Geçtiğim her bir yerde renk değiştiririm.
İnsan orada şahit olur ıssız bakışlarla Bir derin çukur içindeyiz, bu cihanda Kaynayıp fokurdayan dev mağmalarda Yer yüzü kararırken rehin kalır gözlerim.
Allah) bir diyerek arşa yükselen sesler Mana değiştirir doğuştan verilen hisler Ezelden ebede göçmüyormu beşerler Bazen ahir zaman çemberinden geçerim.
Altımızda cehennem, üstü irem bahçesi Düşünürken eziyor, çözülmüyor şifresi Ah insan oğlunun dar gelecek makberi Sen gidince garip kaldık Peygamberim)...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Garip kaldık... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Garip kaldık... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu yüklü çok güzel bir şiir, yüreğinize sağlık...
Şiir yüce bir duygu...
....................................Saygı ve selamlar.