(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şüphe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şüphe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şüphe ne menem bir karmaşaysa, insanın duygularını bir kez ele geçirdikten sonra, artık karşındaki dürüstlük abidesi de olsa gözünün önünde ve beyninde hep soru işaretleri beliriyor... Çünkü insan güven duygusunu kaybettiğin de artık şüpheyle bakıyor, gördüğü doğru bile olsa..
Ne dersek diyelim karşımızdaki bizi görmek istediği gibi görecek... duymak istediği gibi duyacak... Bunu önlememiz mümkün değil...
Herkes geçmişini yansıtır yaşayacaklarına... Ve işte o zaman ne yazık ki sebebi olmadığımız çok şeyin sonucu oluruz... 'şüphe' hak edildiği için değil, bu duyguyu yaşayanın 'yanlış tecrübelerinin' sonucudur çoğu kez...
Hak edene gösteremediklerini hak etmeyenden çıkarmaktır, tertemiz başlangıçların şüphe uğruna zedelenmesini getirir ne yazık ki!...
Okuyan herkesin kendinden bir şeyler bulacağı 'ayakları yere basan' şiirinizi ve sizi kutlarım...
insanın duygularını bir kez ele geçirdikten sonra,
artık karşındaki dürüstlük abidesi de olsa gözünün önünde ve beyninde hep soru işaretleri beliriyor...
Çünkü insan güven duygusunu kaybettiğin de artık şüpheyle bakıyor, gördüğü doğru bile olsa..
Paranoya iyidir can..
Sevgilerimle