Allah’a hakkıyla kul, Resulüne ümmet olabilmek, ömür boyu ahdine sadık kalabilmek, Allah’ın izniyle Resulün şefaatine nail olabilmek, bitmeyen duamızdır.
Haddimizi aşmadan, doğru yoldan şaşmadan, şirklere bulaşmadan, ahrete varabilmek, Allah’ın lütfüyle; Cennete girebilmek, Cennette Resule komşu olabilmek, en güzel rüyamızdır.
Daima O’nu anmak, İlahi aşkla yanmak, nefse muhalif olmak, ve cihadı kazanmak, mukaddes davamızdır. Lâ ilahe illallah belki son sedamızdır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUAMIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUAMIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söz vardır duyanlar irkilir kaçar Söz vardır kalplere daim nur saçar Söz vardır hakikat kapısın açar Hakka davet eder kulları bir söz -------------------------------- Sayfaya düşen bu güzel şiiri Ve bu güzel şiiri yazan usta şairi Taebrik ediyorum.
Kıymetli ÜSTADIM Kaleminiz susmasın Her daim hakikati yazsın
Rüyayı hakikate dönüştürme dileğiyle Rabbim Duanı kabul makbul eyleye, şiirin şiirlerin...şiirlerin de feyz ve bereket bol eyleye, bende beklerim şiirlerime...kalın selam ve sevgiyle...
Yusufmansiz tarafından 11/30/2018 8:56:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Allaha sığınarak AMİN diyorum...
Beğendim...
Şiir yaşam biçimimizdir…
...........................................Saygı ve selamlar..