(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEDAVA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEDAVA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİLGE KİŞİ; Yürek sesiniz dert görmesin ve kaleminiz canlı dursun… Şiir sev, şiir yaz, şiir oku... ...................................... Saygı ve selamla.
Yılın bir önemi yok bence öğrenmek istemeyenler için. vatanı yıkmak için yıllarca çalışmışlar ağzı yalana ve konuşmaya müsait bir sur bulmuşlar her gün İsrafil gibi üfürüp gönüllerin tozunu göğe savuruyorlar...muhteşem bir şiirdi, tamamı haktır ve gerçektir. amaçları: 1. cumhuriyete son verip hilafeti getirmek, 2. Atatürk'ü ve fikirlerini bitirmek, 3. yeni bir vahdettin ve Ferit paşa yaratmak. ALLAH'IM N'OLUR EMELLERİNE ULAŞTIRMA, TÜRK MİLLETİNİN ZİHNİNİ AÇ ARTIK... Günümün şiiriydi. tebrikler, selam ve saygılarımla...
Geçmişte istiklale de karşı çıkmışlardı zaten. Bunlar tamamen zombileşmiş bir genin türemeleri.
Ben hiç bir zaman bunların ağzından Hürriyet, özgürlük kelimelerini duymadım. Ara sıra bağımsızlıktan bahsediyorlar onda da kastettikleri şey Cumhuriyetin bağlayıcı unsurları
Güneş balçıkla sıvanmıyor da ..anlayanlar anlasa .
herkes tetikte artık gelen gideni aratır mı ? bir müddet sonra gelen de aynı cibiliyetsizliği yapıyor .En güzeli bunların ömrünü kısa etmek .. fazlaca bitleri kanlanmadan yaka paça aşağı indireceksin ki haddini ve yerini bilsin adem..
Bizim memlekette hiç aksamadan çalışan tek sistem bunlarınki. Adam gibisi bulaşmıyor. Bulaşsa da anında sindirilip, pasifleştiriliyor ve en fazla bir dönem dayanabiliyor. Zaten hakkaniyeti olanlara fırsat bile verilmiyor. Hele bundan sonrası ise tam anlamıyla Allah'a kaldı. Saygılarımla.
Yürek sesiniz dert görmesin ve kaleminiz canlı dursun…
Şiir sev, şiir yaz, şiir oku...
...................................... Saygı ve selamla.