(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAHŞET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAHŞET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gülmenin ağlamanın sevincin hüznün doğumun ölümün AŞKIN rengi, cinsiyeti,ırkı,makamı,sınıfı, YOK
kinin nefretin ezmenin sömürmenin öldürmenin hele SAVAŞIN rengi var V A H Ş E T... Evet istekleri sadece 1 Mayıs Katliamında ölenleri anmak olan topluluğun üzerine tatbikatlarda yapamadıkları denemeleri topluluk üzerinde ve hatta gözleri dönmüş bir şekilde hastanelerde deneyenler suçsuzlar ve ödüllendiriliyorlar...işte vahşet budur... yüreğine sağlık Necla hanım güzel ve kısa tespitler ile anlatılmak istenenler anlaşılmıştır...
kinin nefretin ezmenin sömürmenin öldürmenin hele SAVAŞIN rengi var V A H Ş E T...
Dünden Bugüne Siyonizmin Çocuklara Yönelik Vahşeti hepimiz izliyoruz..Özellikle çocuklara yapılan vahşet affedilemez... Güzel ve düşündürücü bir şiir okudum..Tebrikler..
senin gibi bir kalemi okumak bana mutluluk veriyor... sayfanda hümanist zihniyeti görüyorum.. kutluyorum emeğine,güzel yüreğine sağlık şiir ve sevgiyle.......
Ve kan kırmızısı o... Ne büyük bir çelişki değil mi, Hayatın olmazsa olmazı o yaşamsal sıvının renginin , hayatı yok eden bir hoyratlığına renk ve ad olması... Hep yaşatmaktan, mutluluktan ve sevinçten yana bir hayat dileğimle... Dostlukla...
Kutlarım güzeldi, Kötülüklerin o rengi kan kırmızı ve karanlık siyah malesef. Bu arada renklere de haksızlık etmek istemem onların değil elbette suç. Suç o renkleri nakış gibi kadere işleyenlerde.
farklı ve ayrıcalıklı kalem ve yüreğinizle ülke sorunlarına gösterdiğiniz aşırı duyarlık,her övgünün üstünde,gerçekten her ırktan,her cinsten,her dinden,her dilden,her mezhepten insanı bizden saydığımızda bu ülke daha mükemmel olacak, daha yaşanılır olacak,savaşların ve zulumlerin olmadığı,ayrımcılığın yaşanmadığı bir dünya temenninize yürekten katılıyorum.kaleminiz incinmesin şairem..
Can yürekten tebriklerimi sunarım efendim. Gerçekten güzel şiir olmuş sabah sabah böyle güzel bi şiiri okudumya bi anda bana mutluluk duyusu geldi. Etkileyici ve gönülden okunacak bir şiirdi. Elinize sağlık Kaleminizin her daim olması dileğiyle saygılar.
romantik63 tarafından 6/7/2008 11:47:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
ne renk oluyor o şair...? Vahşet ne yazıkki VAHŞET!..adı bile renk!.. internet'te çocukların oyunları hep o yola teşfik acep niye...? masallarla,türk filmleriyle dalga geçiliyordu bence içinde savaş duygusu olan hırs olan ve patlamaya hazır potansiyelle insanlar içlerinde bombayla dolaşıyor olsalar bile dilim onların adına kötü konuşamıyor çünkü ne yazık ki insanlar!.. kutlarım gönül kaleminizi çok derin yazmışsınız... sevgimle... maviler yüreğinize... yarın umut olsun hepimize...
kinin nefretin ezmenin sömürmenin öldürmenin hele SAVAŞIN olmadığı umutların yeşerdiği sevginin kanat çırptığı bir dünya duyarlı yüreğinizi kutlarım sayın KIYAK kaleminize yön veren yüreğinize sağlık saygımla.
Svg