(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARATILMIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARATILMIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlık sınavını başarıyla ya da başarısızlıkla bitirenler için hem cennet hem de cehennem çok gerekli. Zira adaletsizliğin, haksızlığın kol gezdiği bu dünyada, sorumlular asla hakettikleri cezayı almıyorlar.
Sınav bir bitsin bakalım !
Tüm insanlar kardeştir. Savaşlardan nefret ediyorum ben de.
mehaba sevgili Müberra , evet karikatürler benim çizimim.aslında şiir değil de resim ve karikatür benim alanım... çok dugulanıp isyan edince de şiir yazıyorum... teşekkürler...
Evet benim görüşlerime uygun bir şiir yazmışsınız ellerinize sağlık,Bizleri tanrının yarattığına inanıyorsak, yaradandan ötürü sevmeliyiz canlıları, onlara eziyet etmeden, hoş görü ile ayırt etmeden sevmeliyiz...kafatascılık yapmadan sevmeliyiz...Bir insan hristiyan,müslüman, ya da başka bir dinden doğdu ise bu onun suçu değil ki değilmi...yüreğine sağlık kelimesi kelimesine katılıyorum...
aynı fikirdeyim sevgili şaire... insan olmak yeterli... onurlu ve duyarlı insan.... renk,dil,din,mezhep ayrılığı yapanlara lanet olsun... yıllardır bu saçma söylemlerle insanları ayırmadılar mı ve yine bu söylemlerle,bu ırkçı zihniyetlerle savaşlar olmadı mı? nedir ki beyazın siyahtan üstünlüğü...oysa renklerin hepsi kardeştirler... ben mi müslümanlığı seçtim, yada hiristiyan yada yahudi olanlar neden dışlanır.onlara seçim hakkı tanınmadı ki.ben her hangi bir uzak doğuda budist olarakda,yada avrupa ülkelerinin birinde hiristiyan yada yahudi olarak da doğabilirdim.o zaman hangi cehennem benim için yanacaktı......... insanlar kardeştir.... renkler kardeştir..... dillerve dinler kardeştir..... barış en doğru slogandır....
bu konuyu çok güzel işlemişsin sevgili necva..... emeğine,yüreğine sağlık şiir ve sevgiyle, barış ve dostlukla kal.........
yılmazYANARDAĞ tarafından 6/3/2008 11:31:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Evet, ne gerek var hayatı cehenneme çevirmeye... Cennet yetmez mi... Maalesef bu dünyayı cehenneme çevirenler çoğu zaman yaptıklarının cevabını bu dünyada bulamıyorlar...Galiba onun için ötede cehennem var... Herkes ettiğini muhakkak bir gün bulsun diye... bize de teselli... İnşallah bu dünyanın da öbür dünyanın da azplarından uzak olmayı rabbim nasip etsin... Şiirdeki sorular aslında insanların bu dünya için sorup cevaplıyarak dersler çıkarması gereken sorular...Cennet gibi güzel yaratılmış dünyada Cehennem niye?... Az, öz ve çok anlamlı şiirinizi kutluyorum... Selamlarımla...
İnsanoğlunda nefis,hırs başkasını ezme dürtüsü olmasaydı cennet ve cehenneme gerek kalmazdı . Ama bu dünyada imtiyazlı olanlar diğer tarafta çekmesinler mi ? çekecekler . Tebrikler çok güzeldi ..
irademizi yalnış kullanarak, nasıl düşünürüz inkarı ?
güçlü de biziz güçsüz de,ezen de biziz ezilen de
güçsüzü ez diye kim demiş ki bize ezelimizde ?
kırık kalem