Ne denilebilir ki artık bu vakitlere. Her şey yazılıp söylenmiş ve kanaat getirilmiş tek suçlu düşler...
Tekrarı yaşananırken tekrarların sessizlik lüks bu vakitler dışarda savaş içerde nefs kalıntıları kanıyoruz..
-Canımı acıtan her şeyi yazdım kağıda ağaca taşa duvara yetmedi dağlara savurdum gökyüzüne üfürdüm aldığım derin nefesi tekrar vermek için tereddütteyim-
Bir kez olsun dinlemedik görmedik baktıklarımızı hiç öyle güzel harcadık ki birbirimizi ödüller yağdırdık gökten şimşek gibi g’özlerimize esirgedik nimetleri kendimizden bile yetmedi zulümlerimiz.
Ne denilse boş şimdi suyu çekildi kuyuların o yüzden kuru vicdanlarımız o yüzden kıtlık çekiyor kanaat yanımız emeklerimiz beyhude defolu insan müzesi dünyamız.
Kalp tamircilerine haber salınsın özür dilemek antika şimdilerde, düş kurmak yasak kırmayı meslek edinmiş diller o yüzden çaresiz tüm çareler ellerimizde geçmiş zaman kalıntıları atom köşesi içimiz, şifamız infilak sonun bekleyicisileriz bilinçsiz zamanı öldürüyoruz büyük bir zevk ile...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Defolu düşler mezarlığından.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Defolu düşler mezarlığından.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalp tamircilerine haber salınsın özür dilemek antika şimdilerde, düş kurmak yasak kırmayı meslek edinmiş diller o yüzden çaresiz tüm çareler ellerimizde geçmiş zaman kalıntıları atom köşesi içimiz, şifamız infilak sonun bekleyicisileriz bilinçsiz zamanı öldürüyoruz büyük bir zevk ile...
Çareler içindeki çaresizlikler en zoru olsa gerek Narım. Bir şeyler yapmak isteyip de , Yapamamanın verdiği sıkıntılar… Her ağzınızı açtığınızda susturulmak Ve buna rağmen payını verememek… Kurşun sözlere esir düşmek, konuşamamak... Her seferinde, çaresizce... Zamansa; Ne kadar da acımasızdır giderken, ilerlediği yolda ardına bile bakmaz, bir mola olsun vermez geçmişe inatla. Katıp gider önüne senden yana ne varsa, Katıp gider acımasızca.. Ve Narım geçmişi geri getiremeyeceğimi gibi yaşananları da sil baştan yaşamak zorunda değiliz ama geleceğimizi çizmek bizim elimizde. Dilerim geleceğe dair en güzel günler seninle olur. Seni seviyorum. Sevgimle...
Şair bir insan böyle içten yazılan bir şiir okudumu daha da şairleşiyor... Şiir sevilsin, şiir okunsun, şiir yazılsın… .................................................... Saygı ve selamlar..
Defolu da olsa köşeleri vardı kasnaklara çizilen düşlerin imgeleri vardı siirlerin ve simgeleri vardı renklerin ...
Vardı da Deverlerimiz koca bir dünya olmuşken Ve bunca yanlışın içerisinde çıkış yolu yokken biz, hiç bir düşsel şekil ile iyi ilişkiler içinde olamadik ki ? S/imgelerin renkleri ile aynı gökkuşağında şiirler yazamadık ki ... Bu günlerde sahip olabilme özgürlüklerimizdeki gerek mekanik, gerekse teknolojik rahatlık... yapay nesnelerin doğum ebesi olmuş durumda.
buna şu sözünü sıkça ettiğimiz ''AŞK'' da dahil. ... Şiir Çok güzel ifadeler ile bezenmiş oldukça da anlamliydi.
Güzel yürekli değerli şairem nefesimizden bile yorulmuşken bu ömrü nasıl bitireceğim diye kederleniyorum bazen.. ki hissettiğin üzre öyle çok yorgunum ki..
Gelişin ne güzeldi. Teşekkür ederim değerli yorumuna. Sevgilerimle.
Bir şiir baştan sona bu kadar yürekten bu kadar güzel ve doğal anlatabilirdi insanın, çaresizliğe uzana iç ve dış yolculuğunu. Alışkın değilim veya gönül dünyam birkaç kelam etmeye çok da izin vermiyor uzun zamandır, bir şiire içimden gelenleri dökebilmek için. Lakin kayıtsız kalamadım bu beni bana anlatan ve belki de herkese dair çok şey barındıran güzide şiire...
Söylenecek ne çok şey vardır da ya suskunluğa yeniliriz ya da yarım bir ağızla çekine çekine söyleriz. Ne kadar Fuzuli, '' Söylesem fayda etmez, sussam gönül razı değil '' dese de ve bu benim gönlüme her daim tercüman olsa da bir orta yol bulmalıyız değil mi yine de... insanız ve bizi anlayan gönüllere ihtiyacımız var...
Ne güzel dile getirmişsiniz, içimizden gidenleri, yokluğu, yokluğumuzu, yoksul bırakılışımızı ve yavaş yavaş insanlıktan uzaklaşıp tükenişe doğru gidişimizi...
Bir kez olsun dinlemedik görmedik baktıklarımızı hiç öyle güzel harcadık ki birbirimizi ödüller yağdırdık gökten şimşek gibi g’özlerimize esirgedik nimetleri kendimizden bile yetmedi zulümlerimiz.
Ne denilse boş şimdi suyu çekildi kuyuların o yüzden kuru vicdanlarımız o yüzden kıtlık çekiyor kanaat yanımız emeklerimiz beyhude defolu insan müzesi dünyamız. ...
Kıymetli kaleme saygıyla...
mürsel emre doğan tarafından 11/16/2018 5:16:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiirin hikayesi okunduğunda bir bekleyişin ağırlığı hissediliyor ve şiirin içine girildiğinde histen öte bu yaşanıyor
Beklemek...
Yaşamımızı en çok yaralayan sözcük bu olsa gerek Yüreğimizin içinde o baş edemediğimiz haylaz çocuk deli düşlerinin ardında koşmaktan bıkmayan inadıyla yağmur olan yorgun düşmüşlere can olan bir militanken içimizde zamansızca boğazımızın düğümünde biten sözlerle suskunlaşan yüreğimiz geçmişe takılı kalıyor geçmişimiz yollara yollar göz yaşımızda oluşan gök kuşağına tutuklu kalıyor ve en çokta geçmişten gelen isyanlar yaralıyor yaşamımızı istemsiz sonsuz bir bekleyişe dönüyor yaşam
Böyle durumlarda bu bekleyiş sevgiliye dair oluyor belleğimizin derinlerinde çoğu zaman ama bu sevgili dünyalık değil sonsuzluk hissi koynumuza girecek ölüm bekleyişi oluyor düşüncelerimizin derinlerinde yatan... Yaşamın sevgisizlik çıkarcılık ve bencillik kuşatmaları içinde bizi yaralayan boğan bu durumda da olsak yüreğimizin saklı bir yerinde umut hep olmalı şair ve beklentimiz umutlarımıza doğru yürüte bilmeliyiz şair
Çünkü En güzel günler henüz yaşamadığımız günlerdir....
Yoğun bir duygu selinde sokağa çıkan şiiriniz çok güzeldi sevgili şair Emeğine Yüreğine sağlık Selamlar..
Canımı acıtan her şeyi yazdım kağıda ağaca taşa duvara yetmedi dağlara savurdum gökyüzüne üfürdüm aldığım derin nefesi tekrar vermek için tereddütteyim-
ÇOKÇA KIRILMIŞ BİR GÖNÜLDEN DÖKÜLMÜŞ GÜZEL BİR ŞİİRDİ..SAYGILAR
Neredesin sen? Kasımdan beri yoksun.
Yokluğun keskin rüzgâr buralarda,
iyisindir InşAllah Nâr'ım.