Yazılı çıkacak… Bıçağı eline al Çıkar kalbimi Parça parça et Aç içini okurcasına… Eminim ki; En ücre köşesinde Senin adın Yazılı çıkacak. ---- 01.09.1999 - Adana
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZILI ÇIKACAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZILI ÇIKACAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O, koskoca yüreğinizin içine; sevgi, merhemet ve huzur dolsun... Herşey gönlünüzce olsun. Şiirleriniz tebrikten ötedir ve beni aşar. Selamlar ve Saygılar sunuyorum.
Şu fani dünyada bitmez ki işimiz olmadı bitmedidir dünyamız Haktır sade ebedi olan Hakka yürürüz sıramız geldiği zaman... Çok anlamlı ve güzel şiirlerdi emeğinize sağlık...
Bu Cennet vatanın bir benzeri var mı diye sorsalar var derim Neresi diye sorana YİNE KENDİSİDİR DERİM. Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin Üstadım. Saygılar
Ne çok işimiz var fani dünyada Üçü bitse beşi bekler sırada Hakkı bilen elbet erer murada Dalar gider zuhurat makamına ------------------------------------
Hayat imtihanında yüzümüzün ak olması dilek ve dualarımızla
Tebrik ediyorum Üstadım Kaleminiz susmasın Her daim hakikat hakikat yazsın Başarılı çalışmalarınız daim olur İNŞALLAH
Şayet; Ben Mecnun isem: Leyla’mın bir gözünden Allah’ımı Bir gözünden de; Vatanımı görmüşümdür. ..... Vatan sevgisinin anlatan kıza ama öz dizelerdi. Kutluyorum usta kalem sahibini.
BU CENNET YURDUMUZUN, BENZERİ NEREDE VAR ? BU CENNET VATAN İÇİN, ŞEHİT OLAN BAHTİYAR SANMA Kİ SON BULACAK, ŞEHİTLİK TEK ARZUMUZ SIRASINI BEKLİYOR, HEM GENCİ, HEM İHTİYAR...İLK VE SON.. . DİYEREK: GÜZEL KISA FAKAT ANLAMLI ŞİİRİNİZ İÇİN TEBRİKLERİMİ GÖNDERİYORUM..SAYGILAR..SEVGİLER ÜSTADIM.
Ellerinize yüreginize kaleminize saglık iki güzel satıdı ama çok manalıydı tebrik ediyorum az ve öz sözler ne derler anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az hocam harikasınız selam ve saygılar sunuyorum.
Bir yanda aşk-ı muhabbet ve diğer yanda da asla vazgeçmeyeceğimiz ve bizi ; zeminde bedenlendiren, kimliklendiren "vatan sevgisi" temaları ne de ulvi bir şekilde ifade edilmiş. Kutlarım üstadım, kaleminiz daim olsun.
Şayet; Ben Mecnun isem: Leyla’mın bir gözünden Allah’ımı Bir gözünden de; Vatanımı görmüşümdür. İNANÇ,İTİKAT VE VATAN MİLLET SEVGİSİ İLE YOĞRULMUŞ BİR ÖMÜR...YEDİSİNDE NE İSE YETMİŞİNDE DE O OLAN ALLAH VE VATAN MİLLET SEVGİSİYLE DOLU BİR ŞAİR...KUTLUYORUM ÜSTADIM...SELAM VE SAYGILARIMLA...
O sizin güzelliğiniz üstadım Atatürk Vatandır Ben Atatürkçüyüm Bende Vatanım Leyla'da Mecnun'da bizden Gördüğümüz kadar aşk hanemizden Vatanım Allah'a emanet olsun saygılar..
Erdoğan Ylmz tarafından 11/16/2018 6:52:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Erdoğan Ylmz tarafından 11/16/2018 6:53:31 PM zamanında düzenlenmiştir.