(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tut ki /II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tut ki /II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hımmmmm ben bunu nasıl kacırmışım hemde papatyalı aldım bunu üstad caldım şiirini... bahar yüreğinize papatyaların saflığını papatyaların temizliğini getirsin...sevgi ile
bir bahara, bir papatyaya ve bir zerreye sindirilmiş aşk kokuları sraıyor etrafı... belki de aşkın kısa bir tarifi.. lüzumsuz yakarışlardan arınmış, bir sevda çığlığı şiiriniz..
********************************** hani sabahın ilk saatlerinde güneşle parıldayan o billur damlalar var ya... gülde,yaprağında çiçekte çimende... bir damla zerre olmak ve düşebilmek bir papatyanın yaprağına... ne büyük mutluluk... çok güzeldi çookkk yüreğine sağlık can ağabey...
bir gece düşüvermişim yaprağına ------------------------------------------------------- Kısa ve özlü anlatımla müthişti sayın şair.Çok beğendim. Gönlünüzün duygu deryası ve kaleminiz daim olsun. Saygılarımla.
demişim bir şiirde ben de... papatyaların anlattıklarının uzunluğundan mı onlara uzun şiir yazılmıyor yani ben yazamadım çok güzeldi anlamlığınca şiir tebrikler yüreğe... saygı ve sevgiyle kalın...
Bir bahar sabahında, erken saatlerde yaprağına düşen bir damla çiğ tanesini papatya elinden geldiğince tutmaya çalışmış, akmasını engellemek için yapraklarını kol kanat gerercesine açmış ne yazık ki çiğ tanesi tutunamamış ve düşmüş toprak ananın bağrına... bunu gören papatya da sararmış solmuş, tek tek dökmüş yapraklarını gözyaşı misali...
şiirmi çok güzeldi verdiği duygularmı çok yoğundu bilmiyorum ama kalbime birşeyler oldu...nefesim kesildi... kalemim durmadı yazdı, yazdı...
bence gerçekten düşün:) daha anlamlı birşey olamaz,papatyaya yakışır..... kutlarım .... vala çok hoştu.... saygım ve sevgimle kocaman selamlar gönderiyorum...
Bir qün cikivermisim karsina
yüzünde qülümseme
ayaqinda zincir olup
Baqlanmisim sana..