Aç bana kollarını, Bütün sırları gizleyen toprak, Em damarlarımda kanımı, Çiçeklerin susuz kalmasın. Öyle bir bağrına bas ki, Beni senden kimse almasın.
Bağrın yanık kalmasın, Göz pınarlarımdan su al. Ocağın sönük kalmasın, Kalbimden bir kıvılcım al.
Ey!.. kara toprak, Ebediliğe giden yol senden geçer. Sana uğramadan Hak’ka varılmaz. Sen ne sağlam bir sırdaşsın ki, Yıllardır hiçbir sırrına erilmez.
Beni de bir sır olarak sakla. Hiç kimseler görmesin. Öyle sıkıca bağrına bas ki, Sevenlerim beni senden almasın.
Aç bana kollarını, sıkıca kavra. Beni senden koparmasın beşeriyet. Yün yataktan bile sıcaksın. Çünkü sendedir ebediyet.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ DE SAKLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ DE SAKLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika olmuş üstadım.Kaleminiz ve yürek sesiniz hiç susmasın.Siz hep böyle güzel şiirler yazın bizde zevkle okuyalım.En kalbi selam ve saygılarımı sunarım.
Yüreğinize sağlık hocam
Saygımla