Bir ölüyü evlat edindim kendime Saksılardan çalınmış bütün çiçekleri örttüm üzerine.
Bütün devrimlerin gizli öznesiydi kalbim dostluğun sıra dağlarına çarptıkça yorulan. Siyah beyaz gözlerle seyrederken alemi Boşluğa düştükçe her uzanışım idam fermanı gibiydi tüm tanımlarım. Aşılmaz duvarlar inşa ederken zindanıma. Büyümeyi bekleyen hüzünlerim savrulurdu çöl ayazına. Sonra öğrendim ki; Sabır bir direnişti koca bir şehri çektikçe ayaklarımın altına; caddelerde koşan çıkmaz sokaktı varlığım Çıplak yol aldıkça çoban soluğuyla. Yüzüme vuran soğuk havaya aldırmayıp boşalttıkça ruhumu tükenmez ölülerin suskunluğunda..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..öyküsü gözleri yakandı şiir ise yüreği..dostluğa yüklenilen anlam eşdeğerdi devrimlerin gönençine dize dize..tebriklerimle Ferdaca Şairime..kutluyorum
ŞİİRİNİZİ BEĞENDİM...
KUTLARIM...
...........................................Saygı ve selamlar..