(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fırtına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fırtına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şöyle gönlümce , hiçkimsenin etkisi olmadan doğal ağlamak ne güzel...efendim... içimizdeki çocuk gibi ağlayabilsek... kaleminizin ve yüreğinizin nice nice şiirler yazması dileğimle...saygılar benden
Bu fırtınanın koptuğu saatler belli olmuyor.Ansızın ve habersiz kopuveriyor. O masum ağlamadan hemen bir elma şekeri verebilsek sevinir belki diye tadarikli mi olmak lazım bilemiyorum. Kanar mı, yağmurları diner mi yoksa rahmet deyip altında ıslanmalı mı karar veremiyorum. Ama bir kararım var ki, kim ne derse desin, bu şair buraya fazla bence...
içinizdeki çocuk asla büyümesin ağlasın gülsün denize taş atsın,hatta kendinize arasıra pamuk helva balon alın...bir göz ağlarken bir gözüm gülsede birgün ikiside gülecek diye umut büyütüyorum.... TEBRİKLER... maviler yüreğinize...
Ve şair gemileri indirmiş denize... Sen, koca bir şilep. Ben, ufak bir yelkenli. Sen küçük sıyrıklarla yol aldın, Ben durgun sularda süzüldüm, battım...
yapabilir mi?