(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sorgular ayazı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sorgular ayazı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşam denen yoldaki koşturmanın içinde onu bunu yapalım derken biran durup başımızı kaldırıp bakıyoruz ki geçip, gitmiş-yutmuş çoğu şeyi zaman denilen.
İnsan denen hem yol hem yolcu ömürde. Zaman denilense aman vermeden sorgularıyla, keşkeleriyle, yüzleşmeleriyle farkında bile olmadan tüm hızıyla akıp giden. Ve akıp giderken maalesef muhasebesi yapılamayan tek hesap da hayat.
Hayatı-içindekileri ve dahi kendini sorgulamaktı şiir. Hep okunası bu sayfa. Saygıyla.
Kamyon kasalarında Nasırdan çentikli Ellerini öpüyorum Yanık yüzlü kadınların
Yanık yüzlü kadınların emeğinin rengi karadır.Bir ucu sarı sıcakta boncuk boncuk alın teri,bir ucu ise yaradır.Sinsi talihlerinin şeridinde ilerleyen kadının yolunda emek,emek'de umudun ne adı konur ne tarifi yapılır.Elit şiiriniz de kangren yaraya vurulan neşter gibi.Ahhh Ah yaralara tuz basmışsınız.Düşük yaptı dizelerin ceplerine doldurduğunuz umut sürgünleri otobanların sıcak asfaltına.Sorgular ayazından sızımla kol kola ayrılıyorum,incecik bir su damlası düşüyor gözlerime yağmur mu?,gözyaşı mı?,ne.? Duygu ve düşüncenin tavan yaptığı şiirin labirentine düştüm çıkışı bulamıyorum şair.Tebrikler. Şiirle.
Bahattiin KARAKOÇ’A Allah’tan rahmet diliyorum…
Huzur şiirdedir…
_______________________________Saygı ve selamlar..