Şuradan başlıyor ötenin köprüsü Sallanır tüy gibi gelen der geçemem Ayaklar titriyor insanda bir çöküntü Buradan görünmüyor orayı bilmem.
Öyle yada böyle göreceğiz biz orayı İster yık git ister gelene bırak sarayı Dostlarını arama bozma hiç havanı İyi kötü konuşurlar gerisini bilmem.
Bir zamanlar ne sen vardın, ne ben Yine işlliyordu tıkır, tıkır bu düzen Seçme hakkı verilmiyor gelmeden Gitmek istermi zorla gelen bilmem.
Kayıplarimız çok kazancımız nerede Bu ne hırs bu ne iştah her gelende Canlı terkedecekler dünyayı belkide Dışardan masum gıbı, içıni bilmem.
Musalla taşında kimler iyiydi diyecek Nasılsa hepimize mezar taşı dikilcek Bir gün seninde üstünde otlar bitecek O köprüyu kimler geçer orayı bilmem...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilmem... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilmem... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostu; Sunulan dizelerle, Gönüllerde doyumsuz bir şiir meydana gelmiş... Kız çocuklarımızı okutalım… ......................................... Saygı ve selamlar..
Sunulan dizelerle, Gönüllerde doyumsuz bir şiir meydana gelmiş...
Kız çocuklarımızı okutalım…
......................................... Saygı ve selamlar..