(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENT BOZGUNU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENT BOZGUNU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... kaçsam kurtuluşum yok kent bozgunu gözlerin ağlasam en tenha köşelerde içindesin zindan karası gecelerin ...
yokluğun esaretin yedi rengi sevdan dudaklarımda gem aşkın gözlerimin rutubeti çürütürsün yapıştığın her yeri ...
en çok gözlerin gözlerin vurdu beni kaçtığım yerlerde gözlerin gözlerin derya deniz ...
su isteyene su tuz isteyene tuz yok dünyada böyle bir aşk kâlpte ateş pahası / dilde sudan ucuz ... -------------------------------------------------------- Güçlü ,kesin ve net imgelerle muazzam bir anlatım. Mesajı çok güzel veren harikulade bir şiir okudum. Müsadenizle seçtiklerime ekliyorum. Yürekten kutluyorum . Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
en çok gözlerin gözlerin vurdu beni kaçtığım yerlerde gözlerin gözlerin derya deniz ...
su isteyene su tuz isteyene tuz yok dünyada böyle bir aşk kâlpte ateş pahası / dilde sudan ucuz ... ********************* YOK DÜNYADA BÖYLE BİR AŞK KALPTE ATEŞ PAHASI/DİLDE SUDAN UCUZ*** GERÇEK TESBİT.GÖNÜL NE SÖYLERSE DOĞRUSUNU SÖYLER.VE GÖZLER KALBİN GERÇEK AYNASIDIRLAR.ALDATMAYA ALIŞMADIKLARI SÜRECE ELBETTE .BAZEN DİLLE -GÖZ BİR OLABİLMEKTE ÇÜNKÜ. NEDE OLSA KENT BOZGUNU AŞK*** DİYE DÜŞÜNDÜM ŞİİRİNİZ ÇOK ANLAMLI VE GÜZELDİ. KUTLUYORUM ŞİİR YÜREKLİ. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
BÜTÜN GÜN BOYU YOLLARDA OLACAĞIM İÇİN ŞİİRLERİNİZİ AKŞAM '22.00 den SONRA YETİŞEBİLDİĞİM KADAR OKUYABİLECEĞİM. BU NEDENLE ÖZÜR DİLEYEREK DEĞERLİ YORUMLARINIZA YÜREKTEN TEŞEKKÜR EDERİM.SAYGIMLA !
Şaban Aktaş tarafından 6/1/2008 2:30:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dizelerinde kendini hem ele veren hem de kendini gizleyen bir söylev var… Kendine açık seçtiğim dizeler kim ne görmek isterse onu görür. Kent bozgunu güzel şiir başlığı olmuş hoş bir imgelem
Rica ederim fotoğraf için teşekküre gerek yok inanın her zaman yardımcı olurum, sanat adına yapılan hiç bir uğraş yormuyor beni. Amaç, paylaşımla büyüyen dotluklardır. Sağlıcakla kal Şaban Ağabey.
Güzel yorumun ve güzel fotoğrafın için ne kadar teşekkür etsem azdır.Bu inceliğinizi samimiyetinizi yüreğimin el değmemiş bir köşesine kaydettim.Sevgim ve saygımla.Şiirle.
su isteyene su tuz isteyene tuz yok dünyada böyle bir aşk kâlpte ateş pahası / dilde sudan ucuz ...
Elini kallbin kuytusuna saptamayan, dili söyler de ha söyler, yekle düşeşi bir eyler...Velakin gönül sözün özünü söyler.... Yüreğine sağlık, güzel bir şiir okudum...
...
kaçsam kurtuluşum yok
kent bozgunu gözlerin
ağlasam en tenha köşelerde
içindesin zindan karası gecelerin ...
yokluğun esaretin yedi rengi
sevdan dudaklarımda gem
aşkın gözlerimin rutubeti
çürütürsün yapıştığın her yeri ...
en çok gözlerin
gözlerin vurdu beni
kaçtığım yerlerde gözlerin
gözlerin derya deniz ...
su isteyene su
tuz isteyene tuz
yok dünyada böyle bir aşk
kâlpte ateş pahası / dilde sudan ucuz ...
--------------------------------------------------------
Güçlü ,kesin ve net imgelerle muazzam bir anlatım.
Mesajı çok güzel veren harikulade bir şiir okudum.
Müsadenizle seçtiklerime ekliyorum.
Yürekten kutluyorum .
Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.