Seni seviyorum rengindeydi başka adı yoktu gözlerinde mavinin fosforlu bir denizdi sanki ölgün değil ; öldürücü korlanıp küllenmiş maviydi dalga dalga yüzündeki alevin ...
Ya saçlarındaki sarı ; bir kaşık bal dolusu yüzün incecik belin boydan boya endamın ballıbaba sarı çiçek saran dağları sarartan katırtırnağı ...
En erguvani baharlar en kaçık düşlerdeydi en uçkunu aklın ç/alıp götürüyordu beni nar çiçeği deli bahar zakkumlarda gül pembesi iğde çiçeği kokuşlu baş döndüren esriten / sevdalı gözlerin ...
Sen ilkbahar kelebeği söyle kaç günlük ömrün var uç git ; nereye isterse canın oraya haydi ... değil mi ki gördü seni sevgiye susamış gözlerim bundan böyle yolumun üstü bulutlu gökyüzü ...
Bir daha mı aşık oluyorum ne ... merhaba güzel yüzlü çiçek merhaba hanımeli rus ruleti oynayalım mı seninle ; aç kapa gözlerini doldur kurşun yerine boşalt bakışlarını ölürsem mavilerle öleyim ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RULET GÖZLÜ GÜZEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RULET GÖZLÜ GÜZEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gözlerini doldur kurşun yerine boşalt bakışlarını ölürsem mavilerle öleyim ... ................................................Ansızın düşüveririr akla, başka yolu yordamı yok gelmenin, çünki ansızlığa tabi tutulmuş mavilik..Sonsuzluktur yani.. Ve bir sonsunsuzlukki sizi cazibesine esir alacak derecede.. Mavi seviyoruz çünki, maviyle ruh özlem içindedirler oysa, ruhun tek bir isteği vardır sonsuzluğa haps olmak, sonsuzluk ta mavide saklı...
Ve mavilik, gökyüzü, okyanus..... Düşüne biliyormusunuz gökyüzü kırmızı renkte, sizce ruh anlık sezişte daralıp, mateme boğulmazmı....
Mavi gözlerin baktıkça kayboluşumdur, diyor şair.. Çünki hüzürü, sonsuzluğu barındırıyor içinde mavilik.
nar çiçeği deli bahar zakkumlarda gül pembesi iğde çiçeği kokuşlu baş döndüren esriten / sevdalı gözlerin ... ** Bukadar mı muhteşem anlatılırdı duygular yalın ve bir o kadar da zengin albeni ile hocam? :)) Kutluyorum ve sevgi yüklü saygılarımı sunuyorum.
Bir daha mı aşık oluyorum ne merhaba güzel yüzlü çiçek merhaba hanımeli rus ruleti oynayalım mı seninle ; aç kapa gözlerini doldur kurşun yerine boşalt bakışlarını ölürsem mavilerle öleyim ...
GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM GÖNÜL SAYFANIZDAN YÜREĞİNİZE SAĞLIK HAZ ALDIM SEVGİLER GİTSİN
Sen ilkbahar kelebeği söyle kaç günlük ömrün var uç git ; nereye isterse canın / oraya haydi ... değil mi ki gördü seni sevgiye susamış gözlerim bundan böyle yolumun üstü / bulutlu gökyüzü ...
Bir daha mı aşık oluyorum ne merhaba güzel yüzlü çiçek merhaba hanımeli rus ruleti oynayalım mı seninle ; aç kapa gözlerini doldur kurşun yerine boşalt bakışlarını ölürsem mavilerle öleyim ...
sevgi dolu yürekten sevgi dolu dizeler...tebrikler değerli hocam tebrikler... sevgi saygı selamlarımla...
Bir daha mı aşık oluyorum ne merhaba güzel yüzlü çiçek merhaba hanımeli rus ruleti oynayalım mı seninle ; aç kapa gözlerini doldur kurşun yerine boşalt bakışlarını ölürsem mavilerle öleyim ... ..................................... degerli üstadımın usta bir içsel yürek şiiriydi dizeler başarılar hocam sevgiler
Gözler yalan söylemez derler ya. sanki ona inat rulet gözler. Bu ölümlere rus ruleti mi. yoksa bilinmezlere oynanan bir kumar mı. Rulet işte nereden alırsan.
Ya saçlarındaki sarı ; bir kaşık bal dolusu yüzün incecik belin boydan boya endamın ballıbaba dağları saran katırtırnağı. tebrikler çok güzel haz alarak okudum yüreğinize sağlık.
Mavi sevip, mavi anlatabilmek bu. Sevmenin en güzel ifade ediliş biçimi, ve ne güzel ki, böylesi sevilebilmek. Bayıldım ben buna, başka kelam çıkmıyor. Sevgimle...
Bir daha mı aşık oluyorum ne merhaba güzel yüzlü çiçek merhaba hanımeli
bahce kapisina yaklasinca öyle yayilirdi kokusu hanimelinin .. cocuklugumdan kalan bir güzellikti ... acaba o kadar güzel kokan baska bir cicek var midir derdim ....
cok güzeldi siirin can .. sabah sabah ne güzel geldi ...
Bir sarışın mavi gözlü güzel endamındaydı kalem Yürürken rüzgarı peşin sıra sürükleyen Sarı safran lekesiyle sürünmüş saçlarından Aldım çiçeklerin tüm baharlarını! Sürükleyen gözlerinin mavisinde tüm okyanusları Ve yedi tepe zindan /mapusluğum gözbebeklerinde gayrı İndir kirpiklerini istersen Ki artık tüm sırlarım göz kapaklarında saklı...
Dedirtti bana şiiriniz, Teşekkürlerimle sevgili Şaban abim... Bana yakın bir portre çizdiğinden midir bilmiyorum ama çok sevdim ben bu şiiri Seçtiklerimde izninle... Saygım her daim...
Ne latif ne ince düşünceyle sevmek bu?.. Ne zarif ifade etmek.. Bunca candan severken mavileri saklarsa o ölmekten beter.. Varsın göstersin mavileri de gelmesin.. görmek bile yeter..
"Sen ilkbahar kelebeği söyle kaç günlük ömrün var uç git ; nereye isterse canın / oraya haydi ... değil mi ki gördü seni sevgiye susamış gözlerim bundan böyle yolumun üstü / bulutlu gökyüzü ..."
Bir daha mı aşık oluyorum ne merhaba güzel yüzlü çiçek merhaba hanımeli rus ruleti oynayalım mı seninle ; aç kapa gözlerini doldur kurşun yerine boşalt bakışlarını ölürsem mavilerle öleyim ...
icten gelen diziler...efendim begeniyle okudum...sizi ve yüreginizi tebrik ederim...saygilarimla..
Bir daha mı aşık oluyorum ne merhaba güzel yüzlü çiçek merhaba hanımeli rus ruleti oynayalım mı seninle ; aç kapa gözlerini doldur kurşun yerine boşalt bakışlarını ölürsem mavilerle öleyim ...
mavilerle ölmeyi allah her kuluna nasip eder inşallah üstad..! oldukça lirik ve o kadar ki sevginin tüm gel-gitlerini sıralıyor dizeler