Sevda Ayetleri /III.
kızıl bir yılandır
uzayıp ardımdan gelen seneler göğsümün ortasında deli bir tay yelesinde uçurum fırtınası yaşamak kirli umudum körleştikçe bozkır bir yangına dönüşür ellerim ellerim hünerli ellerim dokundumu can verir mermere fakat estikçe yalnızlığın doruğuna benliğim kaygılarım artıyor ve titremelerim boylu boyunca II. şivesi bozuk bir türküdür sesim susum cehennem yangınlarında kızıl narın kalbini inciten kabuğudur beni karanlığa iten sensizliğin kabusu kötü kokularını saldıkça hayat yaşamak ve ölüm arasında bir bebeğin ağlayışına sığınıyorum "Özgür" oluyorum "ırmak’lar duruldukça ve bir yaprak fırtınası kesiyor soluğumu Kürt oluyorum esmer esmer ve yabancılaşıyorum kendimle kimliğimde yazan isimden bihaberim beni gölgesiz bozkırların sıcağından ayaz vurmuş topraklara sürükleyen kanımı donduran bu zaman incinmiş dudaklarımın küfrünü tatmış içmiştir ay ışığında kibrimi III.
’~~eşikte koyma beni ~’ La paix de lamour Vendome |
Güzel düşüncelerin mahsülü olarak yazılan şiir övgüye layık mükemmel bir eser olmuş...
Tebrik ederim...
Kaleminize ve ŞİİRİNİZE coşkular sunarım…
........................................................................ Saygı ve selamlar..