(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Toprağın yetimleri... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Toprağın yetimleri... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen yakardık koskoca bir kenti Bazen İçindeki kimliksizleri Göğe duvar oluncaya dek dumanları
Toprak anaya emanet yetimlerin topraklaşan ellerinde birer meşale yansın.Yetimlerin gözlerindeki küllerinde sıcak sakladıkları acının tarifi yok.İnsan,ahh insan,nasıl da güzel olan her şeyi yok ediyor. Her gece çaresizlik hissiyle uyuyup,sabah bir utanç duygusuyla uyananlar,dumanını saklayınca yanmıyor sanıyorlar.Şiirin imgeleri ise el değmemiş bir tablo gibi.Sadece harika deyip gitsem kırılırdı sözcükleriniz bana.Kabuğuna kahretmiş yaralı şiirinize tebriklerimle. Şiirle...
Yine yapmışsın yapacağını Taylancım... Mükemmel bir şiir okudum sayende ve günüme seçtim. Sana hep biliyormusun diyorum ya. Şimdi yine diyeceğim. Biliyormusun! insanın düşünce bazında ruh ikizi olur mu.. Oluyor muş. Benim düşünce ikizim de sensin. Seviyorum hassas noktaları ele alan,ve içtenlikle inandığın doğruları çekinmeden yazan kalemini. Bu şiirinde aynen öyleydi.. İflah olmaz yoksulluğu ve ötekileştirmenin yaktığı yangının küle dönüşünü okudum..
Sen hep yaz... Bende feyz alayım mahir kaleminden.
Duyan yok ağla bağır tanrı dilsiz alem sağır...aynı öfkeye tutununca isyanın sesi aynı oluyor istem bahar huzur umut olunca düşünceler kesişiyor dilekciğim çok teşekkür ederim ne güzeldi yorum... sevgimle selamlar...
Bahattiin KARAKOÇ’A Allah’tan rahmet diliyorum…
Huzur şiirdedir…
_______________________________Saygı ve selamlar..