Her yere gönlünü götüremezsin Bazen de gönlün gider, sen gidemezsin..
Hayal kadar anlatamadıklarım var söylemler katarında. Sancılı bir bahar döngüsü yakarken içimi yokluğunda Yanıp sönen araba farı gibiydin geçip giderken hayatımdan gecenin karanlığında. Yalancı bir şafaktı ağaran dikiz aynasından yansıyan.
Nasır tutmuş sevgi gelip geçer umut akşamından Sevda sürgün olur çığlıklar kırılır dal ucunda. Serilir masalsı düş yorgunu çiçekler şefaat vadeden içimdeki yola. Tan ağarırken gerçeğin tandırında.
Gün sökümü talan gözlerimde tenimden öte titrer dudaklarım Işığı sönmüş hüzün doğurur tekil ayak sesine eş sancılar.
Yürek rakkas gülüm dünle bugün arasında. Şiir akar oluk oluk ümitsizliğin çıplak duvarında. Bende sevgin Taç Mahal hala karanlığı taktıkça saçlarıma. Yankın gerinerek fısıldar uyandığımda kulağıma. Yıkadıkça geçmişi sabah suyu ile avuçlarımda..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜRGÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜRGÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Duyguların anlatımı ve anlamı güzel şiirde hayat bulmuş... Kutlarım... KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN…(Bayramın 2. günü 22.08.2018) ............................................... Saygı ve selamlar..
Sürgün.... En kötü sürgün insanın kendine, kendi karanlığına sürgün olmasıdır. Bildiğin tanıdığın bütün sokaklar oyun oynar kendine Yön dediğin kavram içinde yönsüz kalırsın