Ağrıyor işte Canım ağrıyor Gönlüm yaralı Acımasızca daglanmis Bir gurbetteyim Uzaklarda Kimsesiz Bir taş yarenlik eder bana Oda konuşmaz Ama dinler İyi ki o var Bunca taş kalpli İnsanlardan sonra
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can Ağrısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can Ağrısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağrıyor işte Canım ağrıyor Gönlüm yaralı Acımasızca daglanmis Bir gurbetteyim Uzaklarda Kimsesiz Bir taş yarenlik eder bana Oda konuşmaz Ama dinler İyi ki o var Bunca taş kalpli İnsanlardan sonra
..hocam, gurbetteyken, toprak hasret kokar. Kalpleri bilmem ama taş kafalı insanlar çok. İnsanlar tanımadan ve bizleri saymadan sadece benim düşündüklerim diyerek ver Allah ver ver Allah ver diyerek hani her şeyi kendi taraflarından bakarlar ya, o insanlarla baş etmek kolay olmuyor. Bende bu gün özellikle yakınlarıma "Yapboz İlişki" şiirini yazmak durumunda kalmıştım. Susarsak o daha kötü işte.
..özrün faydasızlığını biliyorum 'taş' olmasam da cürüm benim hanımefendi konuk olmuş zarif yorumlarıyla hem yakın cana samimiyetle ve bir küçük kalem oynatmaya hoşgeldin safa geldin demeye imtina etmektir kabalığım kendime kızıyor teşekkürler tebriklerle kutluyorum Cankurt Şairemi..sevgiler selamlar...
güzel bir şiir okudum.acaba dedim mükerrer olmasına rağmen: Acıyor işte, Canım acıyor! Gönlüm yaralı... şeklinde bir girizgah daha mı ahenkli olur diye sadece düşündüm. şiir her haliyle güzeldi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...