(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can Veren şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can Veren şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağmur damlası gibiyim bakmadan atıyorum kendimi aşağıya berrak dolu düşüp parça parça dağılan ve can veren
mutluyum ..... **************** ne mutlu. bu bir kendine güvenen üreten seven sevilen birinin ifadesi olur ancak. yaşam yağmurla güzel hayt yağmur tanesiyle can bulur yeşerir ve devamlılık süregelir....
Yağmur damlası gibiyim bakmadan atıyorum kendimi aşağıya berrak dolu düşüp parça parça dağılan ve can veren
mutluyum ......
Yağmur sel olup yağmadığı sürece tabiatı yeşertir canlılara dinçlik verir...Yağmur olup ayarında yağmak ta güzeldir...Anlamlıydı şiirin kutluyorum Sevgili Güldane yüreğine sağlık...
Biraz daha rahatım artık Ne de olsa Herkes tek taşını kendi alıyor Yeni modamız bu Hem bebek,hem kariyer yapmak. Ters dönüyor çarklar. Bebek,bize kaldı Ne dersin.?
Berrak, dolu düşüp Parça parça dağılan Ve can veren
Lakin ben mutluyummmmmmmm.........
Böyle coşkun yürek dostlar başına . Güldane hanım gerçekten bizi hak ile yeksan ettiniz. Ne diyelim? Berbatız gönül olarak. Size sevgi ve size saygı sunuyorum. Sağlıcak gönüllerle. Cengiz....
Yağmur damlası düşerken mutlu mu olur? Evet can verir toprağa, her damlası bir umut bir ışıktır...Çok anlamlı bir şiirdi Can veriyorsan eğer mutluluk hakın, güzel bir benzetme...Kutladım yürekten
kısa ve vermek istediği mesajı çok güzel vermiş..kendini aşağıya atıyor.parça parça oluyor ama can veriyor.beyin ölümü gerçekleşmiş, ve organlarıyla sayısız insana can veren bedenler geldi aklıma...sevgilerimle..
hep mutlu hak ediyorsun