(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İncinme... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İncinme... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu kadar az söze anlatılmayla bitmeyecek anlamları yükleyebilmek maharet ister... sen Güldane dost bunu o kadar güzel ve kolay yapabiliyorsunki doğrusu kıskanmamak mümkün değil şiir adına... şairlik adına...
ağaç yaşken eğilir demiş büyüklerimiz erince yaş kemale demek ki ondandır böyle incinmemiz...EĞİLEMEMEK BEL KIRAR ÇOK DERS VERİCİ ÇOK TŞKR...ESEN KAL...
Üretken elleriyle yazdımı şair bu, bitmemiş bir şiirdir artık acıların yanında umut da vardır selam olsun her biri nar çiçeği incinen insanlara...Sevgilerimle.
ağaç yaşken eğilir demiş büyüklerimiz erince yaş kemale demek ki ondandır böyle incinmemiz ---------------- haaaa şimdi anladım neden bu kadar alıngan olduğumu:) ellerine duyarlı yüreğine sağlık kısa şiirde derin anlamlar vardı
ağaç yaşken eğilir demiş büyüklerimiz erince yaş kemale demek ki ondandır böyle incinmemiz
Evet Güldane yaş kemale erince örneğin 70 inde ülkem insanları toprağa bakmaya başlıyor, Avrupada öylemi oysa sen en güzel şahidisin hayat onlar için 7 sinde de bir 70 inde de değilmi güzel ve anlamlı bir şiirdi kutluyor saygılar sunuyorum...
çok ta şık
hemde anlamlar yüklü
kutlarım güzellik
kal sağlıcakla
...........