Buhar sarmış her yanı fokurdayan kanımdan Peri miydi bilemem biri geçti yanımdan Bu har beni yakmaz mı konuşmazsam bir defa Belki acır halime onda da vardır vefa.
Kaç muhafız koruyor gözünüzdeki rengi Dedim etkilemiştir sözlerimin ahengi Kaç diyor sırlı bir ses yoksa seni vururlar Onun talibi çoktur aranızda dururlar.
Serin dalgalar gibi kıvrılıyor saçınız Rüzgâra yoldaş edip üzerimde açınız Serin lütfen önüme dalayım arasına Karışayım bir defa saçının karasına.
Çaktınız sevdanızı çivi gibi kalbime Gönlünüzü verdiniz acaba neye kime Çaktınız şimşek gibi semadan mı indiniz Bulutlarla birlikte Anka’ya mı bindiniz?
Kim çaldı mutluluğu bakmadınız hiç bana Görmediniz mi yoksa dönmediniz bu yana Kim çaldı kemanları hepsi hüzzam oluyor Ayrılmak istesem de aklım sizle doluyor.
Kanadım yüreğimden beni duyun bir kere Sizsiz kalırsam şayet gömülürüm bir yere Kanadım kırık şimdi başka gönle konamam Emin olun ellere bir daha dokunamam.
Düşmüşüm hayalmişim duymadınız sesimi Umursamaz edayla kestiniz nefesimi Düşmüşüm bir çukura çıkmam artık imkânsız Tutun biraz elimi yaklaşarak apansız.
Alevli bir sevdaya düşmeye var mısınız? Bir kibrit yalazıyla beni yakar mısınız? Al evli yarınlara girelim mi beraber Gelmezseniz benimle kalacağım derbeder.
1. Ve 3. Dize başları cinaslı, a-a, b-b kafiye düzeninde yazılmıştır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cinasla Oynaşma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cinasla Oynaşma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba afet hanım güzel bir siir okudum cinaslı şiirleri bende seviyorum biraz zor gelsede kelime türetmek açısından ama uğraş veriyorum henüz bir eserim yok ama olacak inşallah güzeldi tebrikler
Rahmetli Osman Öcal agabeyin bana ögrettigi bir stil, ruhu sad olsun. Güzel olmus, ben de sizden görüp son siirimde tekrar bir cinas denedim uzun zaman sonra.
Merhaba usta kalem Her zaman ki tat ve deminde, ve de güzelliğinde idi eserin. Kutluyoruz yazan kalemi, yazan yüreği ve bu güzel eserini. Kalemine, kelamına Allah zeval vermesin.Kutladım yürekten yalansız, riyasız..Sağlıcakla
Değerli dost, bu sanat şiirin zenginliği zenginleştirilmesi. Konu artırımı. Halk şiirinde ve türkülerde de vardır. Şiir harikulade güzeldi.. Yürekten kutluyorum sizi. Gönlünüze yüreğinize sağlık.