Unuttum sanma sakın mazide kalanları. Gönülden her şey çıkar, hatıralar silinmez. Sitemle yad edersin, ümidin çalanları. Gönül sevmekten bıkar, aşkın izi silinmez.
Unutulmaz bazı şey, yıllar girse araya. Gönül ehli olanlar, el vuramaz yaraya. İnsan sevgiye muhtaç, ihtiyaç yok saraya. Gün gelir gözden düşer, aşkın izi silinmez.
Sevda yükü ağırdır, her gönül taşıyamaz. Gönlü kırık olanlar çok fazla yaşayamaz. Güneşi batanların, günleri ışıyamaz. Kalp yanar, ciğer pişer, aşkın izi silinmez.
Gönül virane olur, sevgi çıktığı zaman. Ayağın kayar durur, göze çöker bir duman. Deryada dolaşırsın, bulamazsın bir liman. Rotalar belki şaşar, aşkın izi silinmez.
Bir yaralı kuş gibi kalbim çırpınır durur. Kafesten kaçan kuşu, bir gün avcılar vurur. Eserse acı poyraz, çiçek koymaz kavurur. Mevsimler gelir geçer, aşkın izi silinmez.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN İZİ SİLİNMEZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN İZİ SİLİNMEZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhterem Sabri Bey, güzel şiirinizi zevkle okudum.Şiir hem yazım ve hece hatalarından uzak, uyaklar açısından da gönlü ve kulağı doldurucuydu. Gönülden tebrik ediyorum...(Aksakal)
Kaleminiz ve yüksek yürek sesiniz daim ve kaim olsun ve hiç susmasın...
...........................................Selam ve saygılarla..