İki lafın belini kırmaya niyet etsek Menderes’in suları gözlerimden dökülür Çiğdem kabuğu kadar lezzetsiz sohbet etsek Efes’te harabeler yerlerinden sökülür Senin ile konuşmak mümkün müdür Roleda Yüreğinin bir ucu üzgün müdür Roleda.
Sevgili cümleleri bir araya getirsek Kapkara gece çöker Şakran’ın üzerine Vefasız sözcükleri aç toprakta bitirsek Kestane pazarının gam saçılır yerine Senin ile konuşmak mümkün müdür Roleda Sana göre tartışmak düğün müdür Roleda.
Kelime sandığının kapağını kaldırsak Söz dökülür dilimden iner kalkar Bayraklı A gora’nın göğsüne kadehleri daldırsak Pergamonda kız ağlar başı telli duvaklı Senin ile konuşmak mümkün müdür Roleda Vefalı arkadaşlık yükün müdür Roleda
Tepecikli kıskanır lakırdıyla harp etsek Kemeraltı tutuşur Konak’ta evler yanar Vurgulu cümlelerle sevgileri darp etsek Ulucak höyüğünde bütün katmanlar kanar Senin ile konuşmak mümkün müdür Roleda Ne oldu cevap yok mu küskün müdür Roleda.
Bak yine kavga ettik Karşıyaka yıkıldı Çabalamak çaresiz artık canım sıkıldı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mümkün müdür Roleda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mümkün müdür Roleda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hatırlamanız normaldir, 3 tane daha Roleda isminde şiirim var. Anlamı hoşuma gittiği için sevdiğim kişilere şiirlerimde sesleniyorum. Adı Ayşe olsun, Asude olsun, Amine olsun her kim olursa olsun şiirimde Roledadır. Selamlar saygılar.
Değerli dost, aslında yöresel bir ezgi gibi olmuş şiir. İzmir ve civarından izlenimler var. Akıllı anlamlı çok güzel blr şiir olmuş. Tebrik ediyor yürekten kutluyorum sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Saygılar efendim