Gecesi çatlamış günün Yağmur salası okunmakta usul usul...
Yıldız yolunda yüreği suskun damla Hevesli dünün kirini akıtmaya avuçlarından Her hevesi kursakta kalan Sevinç çığlığına tutunmaya çabalarken yarınlar
Bahar dalını suyun soluğuna indiriyor özlem Bir söğüdün yamacından karşı kıyıda Rüzgarı çağırıyor şarkının nağmesi, Kimi ask diyor kimi ağıt duyan ile inleyen birmi ?
Oysa Duyanın rüyasıydı inleyen kanadı kırık martı Kokusu dün Sesi bugün Özlemi bir ömürlük öyküydü
Umudun yelkeni denizlerinde Sevgiliye sunulan bir avuç mavi Ve dudak kıvrımlarında Sebebi unutulmuş dualardan çizgiler Kimse bilmemiş fısıldanmış gün calımtısı hepsi Yarınların uzak köşesinde Aşk ötesinden sokulan mevsim soluğu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geceye K/anca... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geceye K/anca... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her hevesi kursakta kalan Sevinç çığlığına tutunmaya çabalarken yarınlar
//Dün rüya,yarın hayaldir.Dünü mutlu,yarını umutlu yapan bugündür.Onun için bugüne iyi bak,gülümse. HALİL CİBRAN//
Hayret etmemek mümkün mü.? Yarınlar çok sesli olacak mı.? Neyi düzeltebilir artık,bunca yıktıktan sonra,her hevesi kursakta kalan,sevinç çığlığına tutunmaya çabalayan yarınlar.Yarınların uzak köşesinden hiç doğmamış güneşin batışı mı üzdü. Geçikmiş bir güneş ne kadar ısıtabilir ki yürekleri ve canınızı sıkmaktan başka ne işe yarar.Tebriklerimle.Şiirle.
Kalemin susmasın
__________________________Selamlar