(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İntihâr şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İntihâr şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutluluk ve mutsuzluk...her ikisi de sürekli değildir aslında. İnsan ne hep mutludur ne de hep mutsuz. Her ikisi de sınavlarımız dahilinde ve değişken süreçlerdir. Sabretmeyi daha çok mutsuzluklarımızda öğreniriz mesela. Her mutsuzluğun bize kazandırdığı bir şeyler mutlaka var, yeter ki fark edebilelim. Bakış açısı aslında. İnsan sürekli negatif olursa bardağı hep boş görür, bunun gibi.
Mutsuzluktan, intihardan bahsediyor olmanız ve rumuzunuzun İçinekapanıkşair olması hayatı negatif tarafından yorumladığınız anlamına geliyor. Mutsuz olmak için, içinize kapanık olmanız için hayatta gerçekçi sebepler yok inanın. Büyük dertleriniz olabilir, büyük badireler, travmalar yaşamış olabilirsiniz. Bütün bunlar sizin olgunlaşmanız, pişmeniz, hayatı daha iyi yorumlayabilmeniz için birer vesile.
Bakış açınızı değiştirerek, yaşantı ve söylemlerinizi olumlu kelimeler ve cümleler kullanmaya, düşünmeyi azaltıp mümkün olduğunca eyleme geçmeye başlarsanız sorunları ve negatif düşünme alışkanlığınızı yenebilirsiniz.
Hayata dolu tarafından bakmam için cok az sebebim var dogrusunu istersen. Ama en çok üzüldüğum çevremde beni anlayan bir tane insan olmaması. Belki de var ama ben göremiyorumdur bilmiyorum. Ama güzel dileklerin icin sana teşekkür ederim. Her insan kalbinin güzelliği kadar görürmüş dünyayı belki de.... neyse işte. Teşekkür ederim😊
Kalemin susmasın
__________________________Selamlar