(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akşamcı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akşamcı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Gözlerin bugün garip ve ince bir hüzün Ankara'da sensiz olmak zor iki gözüm Sözlerin bugün kırık, umarsız, kördüğüm Ankara'da sensiz olmak zor iki gözüm Ankara'da yalnız olmak zor iki gözüm Ankara'da aşık olmak zor iki gözüm"... ...şiirinizi okuyunca bu şarkı geldi direk aklıma.. Şiiriniz de bu şarkı gibi güzel, bir o kadar hüzünlü...
Ve sen Sonrasında sırsın yüreğimin Sonrasına dokunamıyor hiç bir şey... tılsımlıdır akşamlar, sevmenin büyüsüyle, gerçek aşk en güzel hayaldir, rehindir sırdır yüreklerde... Tebriklerimle şair...
tamamı şiir güzelliği kokan dizeler... ki ben sarhoş Ankara rüzgarına takıldım Ankara kızları vardı insanın ömrünü çürüten kendi doğrularından başka doğruyu tanımayan bir de sarhoş Ankara rüzgarını sarma başımıza be usta... benim için An'nkara' kara' idi sadece şimdi ise kapkara usta kalemini güzel şiirini gönülden alkışladım usta
Ve sen Sonrasında sırsın yüreğimin Sonrasına dokunamıyor hiç bir şey...
Gün bittiğinde gecenin en koyulaştığı sıfır vaktinde sır gölge neyi çözebilir.Şarap kadını,viski adamı,rakı hayatı anlatıyor "Akşamcı"da. Herkesin bir sırrı var işte,kimi anlatır,kimisi susar yüreğini yakar. Tebriklerimle.Şiirle.
Ankara'da sensiz olmak zor iki gözüm
Sözlerin bugün kırık, umarsız, kördüğüm
Ankara'da sensiz olmak zor iki gözüm
Ankara'da yalnız olmak zor iki gözüm
Ankara'da aşık olmak zor iki gözüm"...
...şiirinizi okuyunca bu şarkı geldi direk aklıma..
Şiiriniz de bu şarkı gibi güzel, bir o kadar hüzünlü...
Yüreğinize sağlık..
Saygı ve selamlarımla...