bir köpeğin uvuzları kesilmişti tv de seyrettim bu yas bana yeter ben o gece öldüm
Sözün bittiği yerdeyim, dondumda kaldım Nasıl vahşettir böyle yerine ben ölseydim Gece uyumak ne gezer, sabaha dek yandım Bir dilsize yapılırmı, böyle bir şey görmedim.
Gördünüzmü gözüdeki acıyı, insan nasıl dayanır Bu acıyı insan çekse öldüm diye bağırır Ey merhametsiz insan, kendine bir iğne batır Ben bu yaşıma geldim böyle bir şey izlemedim.
Kanunlar çıkacakmış, lakin çok geç kaldınız Beşyüzelli milletin vekilleri sınıflarda kaldınız Hayvanlara yapılan zulümleri yeni anladınız Hangisi hayvandı çok düşündüm bilemedim.
Ne istedin ey melun köpekle derdin neydi Ekmeğinimi aldı elinden,namusunumu kirletti Yoksa sana ağza alınmayacak küfürlermi etti Kestiğin uvuzları, nasıl yedin diyemedim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sözün bittiği yerdeyim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sözün bittiği yerdeyim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNLÜNE SAĞLIK...
..................................................... Saygı ve selamlar..