(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MANİFESTO şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MANİFESTO şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinizi takip ediyorum ve oldukça cesur yazdığınızı görüyorum.Çok da beğeniyle okuyorum.Bu şiirinizde ilginç ama bu son bölümü bir şiire yakıştıramadım. Sevgiler...
şair ayakta alkışlıyorum sizi böyle bir zihniyetin dini ve kitabımı olur zaten daha ne desin herşey anlatılmış dizelerde ama nedense öyle bir tutuculuk var ki milletimizde din sadece allah ve kutsal kitap kelimelerine sığdırıldı ya olayın insanlık izan birbirini anlama ve saygı duyma kavramlarına ne oldu! yorum yapan arkadaşlar çok üzüldüm yazdıklarınıza bu mudur din sizce!!!!!!!!!
teşekkürler duygularımıza tercüman olduğunuz için sayın araf us saygımla ..
alwaysyou tarafından 5/26/2008 10:01:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dini siyasete bulayanları eleştirirken dinimizi unutmayalım lütfen. Ha dininiz, ilahınız yoksa bilmem.. Allah'ı böyle bir cümlede kullanmanızı kınıyorum.
asumann tarafından 5/26/2008 3:39:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
Cesur bir manifesto...Gördüğüm kadariyla pek cahil cesaretine de benzemiyor... Bu yönden takdire şayan.... .... Ama .. Allahını kitabını.... ulan" sözünü beğenmedim. Bundan gocunacak,üzülecek,kızacak çok insanımız var. Daha yumuşak kelimer bulunabilinirdi. Selamlar.
. . . . . . .
ULAN!
Şiirlerinizi takip ediyorum ve oldukça cesur yazdığınızı görüyorum.Çok da beğeniyle okuyorum.Bu şiirinizde ilginç ama bu son bölümü bir şiire yakıştıramadım.
Sevgiler...