Nasıl kaçmış Nereden kaçmış Neden kaçmış .. Yolda kaçmış Yürürken kaçmış Dururken kaçmış ... Daha kaçacakmış Kendi başına Dert açacakmış ... Söyle Açacak mısın Açmayacak mısın ? ... Aaaa ; Çorabım kaçmış Nasıl kaçmış ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAÇIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAÇIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şiir kırmızı kurdele için yazılacak olursa gülmeyi unuturuz be arkadaş, bir şair genel olarak tüm şiirleriyle ilke olarak değerlendirilir, tek şiir asla ölçü değildir;zaten şenlendirsin diye yazdık !Yani iki dirhem keyfimiz var limon sıkmayın yahu gülelim azıcık !
Edep ya hû! Bunu da şiir diye siteye eklemişsin ya; pes! Vallahi pes! Ozanilo filan sırf laf olsun diye "hoş" moş demişler. Geçin bunları üçüncü sınıf arabeskçiler, geçin!
:)))))) ben de sonunu okumadan dedim heralde önemli bir şey kaçmış,inş sonunda anlarım dedim..bir de ne görsem,kaça kaça çorap kaçmış:)önemli sorunlarımdan biridir:)))
Nasıl kaçmış Nereden kaçmış Neden kaçmış .. Yolda kaçmış Yürürken kaçmış Dururken kaçmış ... Daha kaçacakmış Kendi başına Dert açacakmış ... Söyle Açacak mısın Açmayacak mısın ? ... Aaaa ; Çorabım kaçmış Nasıl kaçmış ? ************* K A Ç I K M I Ş Y A --K A Ç M I Ş ....ondan işte. Hoş bir şiirdi.KUTLUYORUM ÇOK çok güzeldi. .SAYGILARIMLA ŞİİRLE VE SEVGİYLE KALIN.