(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anatolia'da bir gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anatolia'da bir gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ekmek mi alsam ?boya küpü mü? hep ikilem yaşarmış Van Gogh,kardeşi Theo'nun gönderdiği kıt parayla... resim ağır basar ekmekten vaz geçermiş-günlerce aç kalmayı göze alarak...- nice acı içinde yitirilmiş değerler... hüzün sardı ... bu güçlü derin dizeleri kutluyorum...
'Harflerden dualarla çizilen mazgal demiri Yutuyordu yağmuru Ben kusuyordum .............''
picasso nun kendisine hediye ettiği imzalı tabloyu bile bir şarab parasına satan , ressam fikret muaalla'nın delirmesindeki sebepleri anlayabiliyorum ve içim burkularak ...
niyedir benzim hala sarı . ipince bir sızı dolanıp geldi bileklerime, şiirden. bir fırça darbesi daha attım.
dedim ya; ne iyi ettinde geldin şoreş.
sema güler tarafından 5/17/2008 3:12:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Uyandığım yer beni, ben uyandığım yeri Bilmek istemiyorduk Yaşayıp gidiyorduk be gülüm Yaşayıp gidiyorduk Anlat ol ya da bir gece Sensizliğin çukuruna işiyorduk
resim ağır basar ekmekten vaz geçermiş-günlerce aç kalmayı göze alarak...-
nice acı içinde yitirilmiş değerler...
hüzün sardı ...
bu güçlü derin dizeleri kutluyorum...