seni alıp götüreceğim uykular kadar sonsuz huzur dolu azaplara aç vücudumun kemikleri kavrulurken ellerindeki ateşte antik bir yunan heykeli kadar bencil seni alıp götüreceğim gemiler dolusu filozof boğulurken mülteci taşıyan vagonlarından raysız trenin duyulmadık kabilelerin ulu orta seviştiği çadırdan yerin derinliklerinde elmas madenlerine...
tattıracağım çöllerde kurutulmuş medeniyetlerin tadını aren kadar olamasa zenginleştirilmiş silah tüccarlarının masumluğu kadar...
bu an kadar sahte bir an olamaz şimdi düşünüyor sezgilerimin kuvvetini uykularında ki tehlikeyi bağırışlarındaki tınının manasını omuzlarında ağladığını keşke sen olsaydın herkese bağırışında ki o deli sahiplenişin ne kadar çekici durduğunu bir madalyonda bir erkekte bilmeyeceğini sanıyor penceredeki kumruların ikinci yüzünü uzaklara gömülmüş göremiyorum ne kadar özlemişim seni göremiyorum ne kadar özlemişim kokunu sahiplenmeyi omzunda ağlamayı gitme diyebilsem keşke gitme özledim bir kez daha aynı gün bir kez daha görmeliyim seni çaresizim ama görmeliyim anla beni seviyorum yasaklığını adam seviyorum gözlerinde ki şiddeti seviyorum hayır hissetmemeliyim bunu ona yapamam çekilin etrafımdan o kadar karmaşığım ki...
sessiz suların dingin şairi affet beni olur mu affet ben affedemiyorum beni affedilmek istiyoruz bağışla beni onu da...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sinsi aldanış... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sinsi aldanış... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En büyük sevgiyi saygıyı hak edecek kadar
mükemmel değerli bir eser olmuş