(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PETROL SAVAŞLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PETROL SAVAŞLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kardeşim, içimizi niye parçalıyorsun? Petrol filan şiirlik konu değil yahu Oraya gelene kadar yurdum insanının acılarını filan gündeme taşısaydınız iyi olurdu. Yani demek istediğim, konu şiirlik değil, makalelik. Bir kere şu bitmeyesice kalemini biraz da makaleye yoğunlaştır. Sende şiir kumaşı filan yok. Kendini kandırma kardeşim Ben sizi pohpohlamak isteseydim, şuraya methiyeler düzerdim. Ancak, dost acı söyler. Konu manidar da, şiirsellik sığ.
Yorgun argın / vurgun kırgın Dargın sürgün;dar geliyor Sözcükler bu gün dar; Vatanıma benziyorum biraz *************************************** ne desn ne yazsan haklısın. öyle karamsar bir tabloyla karşı karşıyayız ki; güçlünün güçzsüzü sömürdüyü çıkar çatışmalarının çekirdekten başlayıp en büyük ülkelerle devam ettiği; yabiiat dengelerinin alt üst olduğu böyle bir dünyada ve vatanda ne kadar "dar geliyor sözcükler "desen haklısın. yüreğin soruları hep kalemine döksün hiç durmasın...
Yorgun argın / vurgun kırgın Dargın sürgün;dar geliyor Sözcükler bu gün dar; Vatanıma benziyorum biraz ! dolu dopdolu bir şiir ya şair dolu olmasa bu satırlar dökülürmü alkışlıyorum sevgiler gitsin
değersiz kağıtlara değer yükleyerek basılan paralar değersiz kaldığında para kadar değerli madenler için yağmalanan dağlar yakılan yıkılan ülkeler, ekonomik olarak doymak bilmeyen insanlığımızın utancı... sevgiler...
ezop tarafından 5/25/2008 2:25:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Medeniyetler çatışması mı dinler çatışması mı tam olarak bilmiyorum ama insanın insana yaptığı zulüm gelebileceği son noktaya geldi artık.. Emperyalizmin kanlı dişlerini âdemoğlunun ekmeğine geçirenler ardından kafalarını kuma gömüp hiçbir şey olmamış gibi yaşıyorlar.. Peki, suç yalnızca onların mı? Elbette değil!.. Ateşin yalnızca o coğrafyalarda varolduğunu düşününler en az buna sebep olanlar kadar suçludur.. Bu bize geçici bir rahatlık sağlayacaktır sadece.. Çürüyen toplumsal yapılarının bir aksi olan işgallerindeki hayvanaltı davranışlar ve yaklaşımlar onların kendi ezikliğinin büyük bir işaretidir.. Nazım'ın deyimiyle: " 1914-1918 ve 1939-1945 Toplam on yıl eder iki dünya savaşı; 54 milyon ölü 24 milyon yaralı ve kaybolan bir nesil..." Bizler bir bağ kütüğü gibi yemiş vermek için yeryüzündeyiz; eğer aklımız bedenimize hükmedemiyorsa yaşamdan kendi isteğimizle çekilmeliyiz.. Onlar elbette kendi istekleriyle çekilmeyecekler ama mücadelenin ve emeğin onuru onları yerle bir edecek.. İşte o zaman kimse kimseden korkmayacak, kimse kimseden hesap sormayacak.. Kırmızı bir elma gibi vereceğiz dünyayı çocuklara.. İşte o zaman hürriyet, işçi tulumuyla başı dik ve alnı ak bir şekilde yürüyecek sokaklarda.. ""YAŞAMAK GÜZEL ŞEY; HEP BERABER YAŞIYORSAK GÜZELİ...""
Kutlarım bu derin ve anlamlı hassasiyetini.. Kal sağlıcakla ve barışın, özgürlüğün bir meşalesi olsun bu güzel şiirin..................... .......................... .................... .................................... ................. ............. ............ .........! zemheri84 tarafından 5/25/2008 12:50:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
zemheri84 tarafından 5/25/2008 12:52:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kaç Adem yok edilecek kim bilir.